Robin update pagina 2

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Post Reply
bertje
Posts: 169
Joined: Sat Feb 25, 2012 3:01 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by bertje »

das wel knap
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by Robin type-r driver »

Dank jullie wel :D
RobertoVTI
Posts: 360
Joined: Wed Jun 02, 2010 8:55 am

Re: Robin update pagina 2

Post by RobertoVTI »

verschrikkelijk strak man!!! Onder een ATR moeten gewoon altijd witte wielen, en deze kloppen er precies onder.....
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by Robin type-r driver »

Hahaha zulke reacties doen me goed. Ookal is de ATR in bepaalde dingen niet netjes genoeg naar mijn zin, hoe weinig ik daar dan ook aan kan doen, deze reaties zijn super.
User avatar
typeR#26
Posts: 195
Joined: Thu Jul 23, 2009 5:27 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by typeR#26 »

netjes die wielen! mooie fotos bij Haarzuilen. Ik ben zaterdag in Utreg dus miss spot je me toevallig :-)
if you obey all the rulez, you miss all the fun.....
honda gek
Posts: 59
Joined: Tue Oct 26, 2010 6:29 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by honda gek »

velgen staan zeker goed
Jordan
Posts: 328
Joined: Wed Mar 08, 2006 3:12 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by Jordan »

Mooie combi!
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by Robin type-r driver »

Eindelijk lukt het weer eens om in te loggen.

Der zijn natuurlijk weer wat dingen zoal veranderd hier. In april hebben we dan ons huis gekocht, we dachten er met een lik verf er vanaf te komen maar dat pakte toch even anders uit. Zachtboard plafonds, voorzet wanden, kortsluiting in elektra circuit enz enz enz. We besloten de gehele boven verdieping aan te pakken zonder de badkamer en dan geheel naar wens, zo ook uitgevoerd. Nieuw elektra overal laten intrekken + internet aansluitingen of eventuele kai, dat betekend dan gelijk alle stopcontacten en lichtschakelaars verlagen tot de normale hoogtes van nu. Gips plafonds leggen en laten stuken en daarna met spotjes afgebouwd, muren stuken, laminaat vloeren leggen met plinten, trappen laten bekleden en ga zo maar weer door. Van de overloop kom je natuurlijk ook in de gang uit beneden, dus maar besloten dat ook mee te pakken inclusief de woonkamer. Ook al zijn we nog niet geheel klaar met het afwerken het is een leuke ervaring om een eerste huis te kopen en dan toch nog aan te passen wat mogelijk is met je eigen smaak en wensen.

De ATR ging helaas ook met gebreken, inmiddels wat vervangen wat het nodige aan tijd koste.
-OEM koppelingscilinder bij de versnellingsbak
-OEM koppeling + drukgroep
-Fidanza vliegwiel

Momenteel ligt de bak voor de tweede keer nu open. We hadden wat lagers en tandwielen veranderd wat versleten was. Als nog behielden we de zelfde achteruit probleem. We zijn met de bak naar een revisie bedrijf geweest voor informatie en voor zijn eventuele hulp. Echter vonden ze het prima om ons informatie, tips en dergelijke te geven om na het bekijken van m'n bak te vertellen wat we moesten vervangen. Nog wat meer lagers, tandwielen en schakelstangen moet het op orde zijn. Telkens dat bestellen bij de dealer levert de grootste vertraging steeds. Inmiddels hebben we voor de tweede poging alles binnen dus we kunnen weer aan de bak verder.

Naast de ATR heb ik met de ITR een schade opgelopen. Dit met een tegenligger op een smallere weg waarbij ik al op het uiterste reed. De tegenpartij beleef een langere tijd midden op rijden van de rijbaan en week uit op het punt bij elkaar passeren. Tegenpartij had een aanhanger achter zich, op het punt van net na elkaar passeren besloot de tegenpartij uit het niets te stoppen. Aanhanger stak met het spatbord en achterkant nog wat over de helft van de rijbaan, aangezien die actie geheel onbegrijpelijk was en totaal onzinnig, ik was natuurlijk ook rollende. De schade is twee work's onder de schade, voorscherm, voorportier, achterportier, achterscherm en bumper onder de schramschade en af en toe een vouw. Mijn rechtsbijstand heb ik erop gezet, tegenpartij blijft zeggen dat hij stilstond waar ik het bij de volledige actie niet mee eens ben. Uitkomst is er nog steeds niet en daar is het het wachten op om het te kunnen repareren.

Genoeg dingen hebben zoals bij ieder wel eens even tegen gezeten, maargoed dat weet dan de mooie dingen dan weer meer te waarderen. Fotoshoot gehad met de integra van Wangan Warriors http://www.wanganwarriors.com/blog/spotlight-an-immaculate-integra-db8/ Daarnaast zijn Melanie en ik nog even snel getrouwd en verwacht ik volgende maand dan papa te worden :D :D :D :D .

Globaal weer een beetje bij met de info van hier :P
User avatar
Rikky
Posts: 3487
Joined: Mon Aug 03, 2009 1:12 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by Rikky »

Proficiat met het huisje, trouwen en aanstaande papa worden!!

Helaas dat het met de auto's zo tegen zit, maar dat is niet het belangrijkste!!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Leroycborg
Posts: 44
Joined: Mon Sep 30, 2013 9:56 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by Leroycborg »

Vet ATR en een ITR!!!! Beide erg Mooie wagens!!!!
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by Robin type-r driver »

Kleine update besteld en verwacht ik aankomende week hoop ik thuis.

Image

Image
User avatar
Ray1990
Posts: 780
Joined: Sat Oct 20, 2012 4:38 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by Ray1990 »

oeff... heerlijke updates!! ben benieuwd! is toch voor de ATR ??
remco dc2
Posts: 91
Joined: Sun Jan 20, 2013 8:53 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by remco dc2 »

Goed bezig Robin.
R-STYLE
Posts: 242
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:53 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by R-STYLE »

Dat is zo'n gurney flap toch op je de spoiler waar heb je dat bestekd als ik vragen mag
"VTEC just kicked in yo!!!"
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by Robin type-r driver »

Is inderdaad voor de ATR. Wel heb ik een extra gurney flap voor de ITR mee laten komen :D :D :D . http://fiberworxonline.com/index.php?route=product/product&path=37&product_id=176

Dit vond ik zo'n mooi plaatje om het duidelijk te laten zien bij de ATR.

Image
Bubbels**
Posts: 225
Joined: Thu Jan 10, 2013 2:14 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by Bubbels** »

Die gurney flap in CF is echt vet!
Hoe zit het met de ITR intussen?
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by Robin type-r driver »

De schuld word in mijn schoenen geschoven door de tegenpartij. Nu wilt niemand meer direct reageren laat staan er naar handelen. Ik ben nog steeds niets wijzer geworden over de afhandeling.
R-STYLE
Posts: 242
Joined: Thu Nov 13, 2008 6:53 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by R-STYLE »

Dankjewel voor de info zag een paar ook staan op de engelse forum die ermee rijden
"VTEC just kicked in yo!!!"
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by Robin type-r driver »

Inmiddels heb ik het pakketje in huis. Het is geen carbon uitstraling in ieder geval en dat vind ik dan wel weer jammer. Eerst eens een keer netjes kijken hoe het zal staan bij de integra.
Robin type-r driver
Posts: 386
Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm

Re: Robin update pagina 2

Post by Robin type-r driver »

Het jaar maar weer positief beginnen voor de Integra. Puur omdat het zo begon te kriebelen. Plannen genoeg en of dat uit zal komen weet ik nog niet. In ieder geval is dit het begin van de bestelde spullen die naar mijn plannen zijn.

J's-Racing XR Suede Type D
J's-Racing Oil filter Metallic silver
J's-Racing Radiator cap
J's-Racing DB8 front towing hook
J's-Racing DB8 rear towing hook
J's-Racing Shift pattern sticker 5MT
J’s-Racing Windshild banner
J's-Racing Type 3 black key ring

We zijn er nog lang niet, de wensenlijst is nog veel te lang, hopelijk nu eindelijk een keer beetje bij beetje wat afturven :D .

Ook heb ik voor de ATR of voor decoratie in huis een J's-Racing 60RS rvs einddemper gekocht :D :D .
Post Reply