Ik zal me eens voorstellen op dit forum. Ik ben Mathieu 20 jaar oud en altijd Honda gereden. Ben begonnen met een simpele eg dxi en al gauw naar een EK overgestapt. Die heb ik bijna 2 jaar gehad en is helemaal track ready gemaakt. Auto is begin dit jaar verkocht en ben nu in het bezit van een EP3 '04.
De auto heb ik 2 weken geleden gekocht en ben er erg tevreden mee ! Ondertussen al een kleine 2.000km gereden (weekendje weg). Er zijn wel wat puntjes waar aan gewerkt moet worden maar dat stelt weinig voor.
Zo heeft de auto last van olie lekkage.. Hier kwam ik achter toen ik de auto al gekocht had. Het blijkt de kleppendeksel pakking te zijn. Deze is afgelopen maandag door mijzelf vervangen. Ook is de krukas keering en de O-ring van de krukas sensor niet goed meer.. Deze moeten nog vervangen worden. Tot nu toe is het nog niet gelukt mijn krukas poelie te verwijderen maar dat komt helemaal goed, als iemand de tool te leen heeft of een avondje/dagje in het weekend om deze met mij te vervangen graag =D
De auto is zo goed als standaard. De AEM v2 is gedemonteerd en vervangen door stock. En de super sprint catback die ik erbij kreeg staat ook al weer te koop. Het vermogen mag wel wat toenemen maar dat komt in de loop der tijd wel.