Mijn naam is Chris woon in de buurt van Breda en heb nu een kleine maand geleden mijn snoepje opgehaald in de UK. Ik ben 22 jaar en studeer Automotive managment aan de fontys in Eindhoven.
Du'n wagen
Een JDM honda integra si uit 1993, Vrijwel het eerste DC2 model geleverd in Japan met de toen nog gemonteerde ''bug-eye'' Front niet lang geleverd omdat de Japanners het volgens mij niks aan vonden

Motorisch
- B18c
- Y80 LSD
- CAI
- 2,5'' uitlaat systeem
Nothing special really
Ophanging
- Verlaging
- Zwarte 16'' Dotz velgen
- Ultra racing c piller bar
- PW JDM 4 Punts strutbar
Interieur
- QSP Helmnet
- Tenzo R stoelen
Maandje geleden dus vertrokken naar de UK
Zo zag de advertentie foto eruit
[CENTER]

[/CENTER]
Contact opgenomen met de verkoper vanalles geregeld
[CENTER]

[/CENTER]
Voor de nieuwsgierigen dat zijn idd Duitse export platen Alleen die zijn in de meeste landen van Europa geldig en mogen dus gevoerd worden en verzekerd.
[CENTER]

[/CENTER]
De boot weer af
[CENTER]

[/CENTER]
Aangekomen
[CENTER]

[/CENTER]
Eenmaal thuis aangekomen de volgende dag de auto op de brug gezet. Viel allemaal reuze mee tot mijn verbazing er zat wat roest LA maar dat had de verkoper al gezecht. Diezelfde dag nog naar de schadehersteller gereden en de roest weg laten werken. De auto heeft wel wat oneffenheden en imperfecties maar vergeet niet dat deze jongen uit 93' komt. De SBK, Airco etc werkt allemaal perfect. De wagen heeft nu net 2 ton op de teller staan en verbruikt nauwelijks olie!. Heb al nieuwe Bougies klaarliggen en castrol olie voor een beurtje

Bij 198.xxx was het volgende aan de auto gedaan. Bij de Honda dealer.
- Nieuwe onderste draagarmen L+R Voor
- Nieuwe motorsteun Voor
- Nieuwe Riemen
- Nieuwe koppeling + Bak Olie
- Etc
Rekening van £ 2400

Niet op bezuinigd dus!
Minpuntje aan de auto is wel dat als de bakolie goed warm is en boven de 7000 rpm geschakeld word van 4 naar 5 zit er een lichte kraak in. Hij schiet er niet uit dus dat valt wel mee.
Om door de NL keuring en APK te komen natuurlijk de koplampen moeten ombouwen.
Bake that shit
[CENTER]

[/CENTER]
Beetje aanpassen enzo
[CENTER]

[/CENTER]
Seht gut aus
[CENTER]

[/CENTER]