EINDELIJK is de EP3 goed uitgelijnt

En ja het rijdt echt heelijk zo! wegligging vind ik persoonlijk stukken beter dan OEM.
Enige nadeel is wel dat in de afgelopen 3 maanden me voorbanden (doordat ze positief stonden) aardig vern**kt zijn

maargoed daar is nu niks meer aan te doen!
Even in het kort:
Stuurstangbracket ging het niet worden omdat we het huidige stuurhuis onmogelijk los kregen!
ook had ik gehoord dat dat het probleem niet zou gaan oplossen. dus de bracket ging weer retour.
Daarna kort zitten twijfelen om voor andere stuurstangen te gaan, maarja om nou 600,- uit te gaan geven voor j's stangen hell no!!
Dus was er nog maar 1 optie over, de stuurkogels 8mm in korten.
Aangezien ik het gelijk nieuw en goed wil heb ik bij de dealer nieuwe OEM stuurkogels gehaald en laten inkorten bij een professioneel bedrijf (bakker framebouw)
Daarna weer geprobeerd om het te monteren alleen kwamen we er achter dat er speling zit tussen de OEM kogel en de schokdemper dus dit ging alweer niet lukken.. toen was ik wel weer een beetje pissed omdat dit nou al de zoveelste teleurstelling was :S
Ik Derk weer gebeld van All4honda en die had het over busjes die ik nodig had die in de stuurkogels moeten waardoor het dus wel weer zou gaan lukken.
dit klonk heel logich alleen ik had die busjes nooit gezien? of ik ze kwijt ben geraakt of nooit geleverd heb gekregen ik heb geen idee meer!
Maargoed Derk zou gelijk 2 nieuwe busjes opsturen en hiermee zou het dus moeten lukken.
De volgende dag had ik gelijk me 2 nieuwe busjes ontvangen en ben ik later in de week weer naar de garage gegaan om nog is een poging te wagen.
En ja hoor EIN-DE-LIJK is het gelukt :P na veel gedoe kan ik eindelijk weer is genieten van de EP3!
Alleen met al dit vieze weer en sneeuw zal ik niet gauw de EP3 pakken lol!!
Whats next?
- 2.5 inch Catback?
Daarna:
- Mugen Spoiler
- Mugen Lip
Dat was het weer voor nu

Grt. Ray