Bouli -ATR 42/50
Re: Bouli -ATR 42/50
Katana wrote:Heb je foto's van de Oem spoiler/before after. Zal er goed op vooruit zijn gegaan.
Waarom wil je de kop reviceren? Als het nodig is zou ik deze lekker laten zitten. Zit een zeldzame kop op waar bijna niemand ervaring mee heeft als het om reviceren gaat in Nederland?
2X........
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Re: Bouli -ATR 42/50
Zal toch wel iets meer aan de hand zijn dan zomaar voor de fun een kop revisie laten doen?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Re: Bouli -ATR 42/50
vtec vince wrote:Zal toch wel iets meer aan de hand zijn dan zomaar voor de fun een kop revisie laten doen?
Bij mij was er totaal niks aan de hand.....
Re: Bouli -ATR 42/50
Katana wrote:Heb je foto's van de Oem spoiler/before after. Zal er goed op vooruit zijn gegaan.
Waarom wil je de kop reviceren? Als het nodig is zou ik deze lekker laten zitten. Zit een zeldzame kop op waar bijna niemand ervaring mee heeft als het om reviceren gaat in Nederland?
Als je de auto kan missen, kan je de kop eventueel naar de UK sturen. Heb wel een adresje hiervoor.
Re: Bouli -ATR 42/50
Voodoo wrote:Als je de auto kan missen, kan je de kop eventueel naar de UK sturen. Heb wel een adresje hiervoor.
Andy Smith Karming?
Re: Bouli -ATR 42/50
Katana wrote:Heb je foto's van de Oem spoiler/before after. Zal er goed op vooruit zijn gegaan.
Waarom wil je de kop reviceren? Als het nodig is zou ik deze lekker laten zitten. Zit een zeldzame kop op waar bijna niemand ervaring mee heeft als het om reviceren gaat in Nederland?
Ik zal eens wat foto's schieten, als ik er aan denk.
Ik hou er van om alles nieuw en fris te hebben... call me nuts Er is verder niks aan de hand met de kop hoor
Re: Bouli -ATR 42/50
Gelijk heb je. Verbruikt hij een klein beetje dan?
Re: Bouli -ATR 42/50
mrkeffo wrote:Gelijk heb je. Verbruikt hij een klein beetje dan?
Wat is verbruiken? Alleen als ik vtec, maar niet abnormaal veel ofzo, denk dat ik 200ml "moet" bijvullen tussen de beurten door? Rij veel snelweg, zo'n 600km per week.
Re: Bouli -ATR 42/50
Zo weer heleboel centjes lichter.... even een Distributiesetje besteld.... meteen maar ombouw naar handmatige spanners, als de boel toch eraf moet
Iemand nog een H22A(7) kleppendeksel over ?
Iemand nog een H22A(7) kleppendeksel over ?
-
- Posts: 386
- Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm
Re: Bouli -ATR 42/50
Dat is inderdaad een aardige kostenpost, ook mijn ATR moest daar aan geloven. Je rijd wel weer heerlijk fris rond daarna weer. Vanwaar een 2de kleppendeksel?
Re: Bouli -ATR 42/50
Robin type-r driver wrote: Vanwaar een 2de kleppendeksel?
Om die netjes te laten maken
-
- Posts: 386
- Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm
Re: Bouli -ATR 42/50
Ik heb namelijk wel een reserve deksel die je mag lenen, dan kan je je eigen deksel opknappen?
Re: Bouli -ATR 42/50
Robin type-r driver wrote:Ik heb namelijk wel een reserve deksel die je mag lenen, dan kan je je eigen deksel opknappen?
Dat is ook een optie inderdaad :-) Hoe lang heb je die deksel nog? Dan schuif ik dat even op de latere planning, ik ga eerst even wat onderhoud verrichten aan de auto
-
- Posts: 386
- Joined: Fri Feb 06, 2009 1:08 pm
Re: Bouli -ATR 42/50
De reserve deksel is voor mij een blijvertje, deze wil ik zelf ook eens naar Robertvti brengen om naar wens te maken met de tijd.
Re: Bouli -ATR 42/50
Zo, gisteren de mooie droge dag maar even benut om te klussen. Het complete tapijt vervangen voor een mooi exemplaar en de achterbank Was even een behoorlijk klusje, maar het was het waard
Re: Bouli -ATR 42/50
Zo, distributierien vervangen en de multiriem, balansriem, en vsnaar. Meteen maar de boel omgebouwd naar handmatige spanners, meteen bougies maar vervangen en ach, als alles toch los ligt ook maar meteen de olie gedaan en het oliefilter.
Nu alleen nog luchtfilter schoonmaken/vervangen, keertje nieuwe accu en dynamo en wat massakabeltjes erbij maken of vervangen.
Nu alleen nog luchtfilter schoonmaken/vervangen, keertje nieuwe accu en dynamo en wat massakabeltjes erbij maken of vervangen.
Re: Bouli -ATR 42/50
Dank je, was wel veel werk