Ik ben al een tijdje actief op het CCH. Echter heb ik nu een Type-R gekocht, namelijk de oude van Roberto-VTI die hier ook aardig bekend is.
Ik vond het wel zo netjes om mijzelf ook hier aan te melden aangezien de Accord hier al een langere geschiedenis heeft.
Ik zal hierbij foto's posten van mijn oude EK4 en de ATR, ik heb echter nog niet de kans gehad om goede foto's te schieten dus zullen jullie het even met deze moeten doen (of de oude van rob).

Ik ben tot op heden zeer tevreden over de Accord, zoals iedereen wel weet waarschijnlijk is deze auto zeer goed onderhouden en altijd met liefde verzorgd en dat is er echt aan af te zien!
Motorisch doet hij z'n werk ook prima.
De ATR is nagenoeg standaard op LASER-einddempers, K&N CAI en een schroefset van Racing-Logics na.
Mijn plannen voor de toekomst zijn om de originele vering weer te monteren aangezien ik van wat meer comfort hou, dit waarschijnlijk wel i.c.m verlagingsveren. (Als iemand een tip heeft voor veren hoor ik het graag, want er valt vrij weinig te krijgen voor een ATR).