Robin update pagina 2
-
Re: Robin update pagina 2
Tot heden gaat de wissel me goed af. Dan kom je er wel achter, (misschien ook omdat het voor mij maar een half jaar is geweest met rechts stuur) dat links gestuurd weer makkelijk wentbaar is met positie op de weg en rotondes nemen enz. Dit soort dingen doe ik echt geheel anders in beide auto's.
-
ey robin ziet er allemaal vet uit zo
ga zo door!!!
ga zo door!!!
Robin type-r driver wrote:Tot heden gaat de wissel me goed af. Dan kom je er wel achter, (misschien ook omdat het voor mij maar een half jaar is geweest met rechts stuur) dat links gestuurd weer makkelijk wentbaar is met positie op de weg en rotondes nemen enz. Dit soort dingen doe ik echt geheel anders in beide auto's.
Heb je niet dat als je weer in een links gestuurde auto rijdt, dat je af en toe richting aangeeft met je ruitenwisser ?
Als ik van links naar recht stap, gaat dit goed, alleen gaat altijd een keer of 2 fout als ik weer in een LHD rij na een weekendje RHD

Daarnaast heb ik vorig weekende in een EDM DC2 mogen rijden en ik kan idd bevestigen dat dit een compleet andere beleving is.
Nou moet ik ook wel toegeven dat de EDM compleet standaard was met standaard uitlaat en intake en dit op mijn auto iets anders is ( AEM/HKS intake + Spoon N1 Catback )
'98 JDM Integra Type-R
-
Ja dat klopt Laurens, de ruitenwisser en richting aanwijzer wil ik ook wel eens door elkaar halen.
-
Gister heeft de db8 een dagje gehad bij de beautysalon van Nick. Na m'n nachtdienst even de Work's eronder gezet en de schroefset weer op z'n laagst, de reis kon beginnen. Eenmaal bij Nick gelijk aan de slag met het wassen van de auto, het kleien, polijsten, cleanen en waxen volgden zich stap voor stap daarna. Het was me een gezellige dag en het kost wel veel tijd maar de smile na die dag zegt dan weer genoeg. De warmte was heerlijk misschien wel een beetje te veel van het goede, het was verder een top dag.
Dank je Nick, de ITR stond er weer bij, echt zoals die hoord te zijn. Het ging me wel aan het hart om erin te cruisen :P . Het resultaat is mij volledig naar wens.

Dank je Nick, de ITR stond er weer bij, echt zoals die hoord te zijn. Het ging me wel aan het hart om erin te cruisen :P . Het resultaat is mij volledig naar wens.

Wat kost dat nou ? Zo'n opfris beurt voor de auto ?
'98 JDM Integra Type-R
-
LaurenZ wrote:Wat kost dat nou ? Zo'n opfris beurt voor de auto ?
Ik durf er niet meer zeker van te zijn, meende 150 of 180 euro.
Kan iemand me de contact gegevens pm-en vanNick?
-
Dat klopt inderdaad Laurens.
De EDM ITR was me niet de auto waar ik blij mee was, er moest naar mijn idee te veel gebeuren om de auto mooi en goed te krijgen. Daarnaast heeft mijn vriendin der E achter B gehaald om met de paardentrailer op pad te gaan en als we dan toch naar een andere auto zouden gaan dan dus één met genoeg eigen gewicht en toegang tot genoeg gewicht. Ik heb de ziekte van Type-R, maargoed een stap naar een Type-S was me ook goed geweest alleen liever niet. Na wat hier en daar speuren kwam ik de oude ATR tegen van BugsM (Marcel) bij de dealer in Nijmegen. Aangezien ik niet aan de leur wil met auto's was dit ideaal om mijn EDM ITR en de Saxo van m'n vriendin erop in te ruilen.
De ATR is bij jullie natuurlijk al bekend ook, in 2008 geheel over gespoten, een kw-variant 1 schroefsetje heb ik mee te doen
. Ooit nog een paar puntjes op de i zetten, hoge ATR spoiler, misschien eens een setje OEM mistlampen en de grome H weer terug op de grill. Ik kan niet wachten tot zaterdag, dan kan ik de auto halen namelijk.
De ATR is nieuw vanuit Nederland geleverd aan een duitser of een nederlander te wonend in Duitsland. Dit kon ik uit opmaken uit het onderhouds boekje, in 2003 is de accord terug naar ons kikkerlandje gekomen. Helaas kon ik niet vinden welke deze van de 50 is geweest, dit zou ik wel graag nog eens willen weten. Jullie een idee hoe daar achter valt te komen?
Natuurlijk even twee simpele foto's die ik van de dealer heb.

Een nieuwe voorlip ben ik al mee bezig om in het bezit te krijgen
.
De EDM ITR was me niet de auto waar ik blij mee was, er moest naar mijn idee te veel gebeuren om de auto mooi en goed te krijgen. Daarnaast heeft mijn vriendin der E achter B gehaald om met de paardentrailer op pad te gaan en als we dan toch naar een andere auto zouden gaan dan dus één met genoeg eigen gewicht en toegang tot genoeg gewicht. Ik heb de ziekte van Type-R, maargoed een stap naar een Type-S was me ook goed geweest alleen liever niet. Na wat hier en daar speuren kwam ik de oude ATR tegen van BugsM (Marcel) bij de dealer in Nijmegen. Aangezien ik niet aan de leur wil met auto's was dit ideaal om mijn EDM ITR en de Saxo van m'n vriendin erop in te ruilen.
De ATR is bij jullie natuurlijk al bekend ook, in 2008 geheel over gespoten, een kw-variant 1 schroefsetje heb ik mee te doen

De ATR is nieuw vanuit Nederland geleverd aan een duitser of een nederlander te wonend in Duitsland. Dit kon ik uit opmaken uit het onderhouds boekje, in 2003 is de accord terug naar ons kikkerlandje gekomen. Helaas kon ik niet vinden welke deze van de 50 is geweest, dit zou ik wel graag nog eens willen weten. Jullie een idee hoe daar achter valt te komen?
Natuurlijk even twee simpele foto's die ik van de dealer heb.

Een nieuwe voorlip ben ik al mee bezig om in het bezit te krijgen

Uhm mooie auto! Maar aanhanger achter de ATR?
Zie dat er 1500kg geremd achter mag.
Zie dat er 1500kg geremd achter mag.
Mooie accord, heb hem al vaker te koop zien staan op autoscout, eerst particulier en vervolgens bij een garage.
Vroeg me alleen af of de kleur origineel wit is? Of was hij voor het over spuiten een andere kleur?
(dat kon ik nooit goed opmaken uit de advertentie).
Als hij origineel wit was was het uiteraard een ltd. edition. Mijn accord is voorzien van een embleem waar het nummer op staat zie foto.

Veel plezier met de Accord!
Vroeg me alleen af of de kleur origineel wit is? Of was hij voor het over spuiten een andere kleur?
(dat kon ik nooit goed opmaken uit de advertentie).
Als hij origineel wit was was het uiteraard een ltd. edition. Mijn accord is voorzien van een embleem waar het nummer op staat zie foto.

Veel plezier met de Accord!
Mooie ATR....apart met zo'n achterspoiler.
Ben benieuwd hoe die eruit ziet zondag !
foto's zijn veelbelovend in ieder geval 

- vtec vince
Ziet er idd goed uit.
Als het goed is zou op je kenteken papieren moeten staan dat het om een limited edition gaat.
Ik weet alleen niet of er ook op staat om welk L.E. Nummer het gaat.
Misschien dat iemand van hier dat kan bevestigen??
Als het goed is zou op je kenteken papieren moeten staan dat het om een limited edition gaat.
Ik weet alleen niet of er ook op staat om welk L.E. Nummer het gaat.
Misschien dat iemand van hier dat kan bevestigen??
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
-
Zo'n 4jaar terug kocht ik mijn eerste ATR en daar zat een afneembare trekhaak op, zelf had ik dat nooit nodig gehad en door dat bezit toen der tijd ben ik nu gaan speuren naar gewichten en dus of het een mogelijkheid zou zijn voor nu met een paardentrailer. Voor deze aankoop heb ik er een soort huiswerk van gemaakt en ik kwam uit met dat het mogelijk is dat je met B+E deze combinatie zou kunnen doen. Hier op dit forum ben ik net zo lang gaan zoeken tot ik informatie kon winnen over een oud voorstel topic of iets van eventueel de vorige eigenaar en dat heb ik kunnen vinden.
Deze accord heeft inderdaad zowel particulier als bij de garage te koop gestaan, voor mij is particulier niet aantrekkelijk omdat ik echt mijn andere auto's wilde inruilen zonder gezever en gezeur. Via facebook ben ik opzoek gegaan naar vorige eigenaar, ik weet het, het is misschien raar maar ik hoopte een antwoord te vinden op m'n gedachte gang. Oude eigenaar heeft hem ingeruild op een FN model civic type-s, met het door lezen van zijn topic kwam ik er ook achter waarom de auto is overgespoten des tijds. De reden was dat de lak op de motorkap en kofferklep niet naar wens was inverband met de blankelak, voorbumper met wat steenslag en de antene op het koetswerk was eigenlijk iets wat verwijderd wilde worden voor hem. Om kleur verschil te voorkomen is er besloten om de auto geheel over te laten spuiten. Deze is altijd NH-0 geweest wat ik uit mijn speurwerk heb kunnen vinden. Ook weet ik dat er een plaatje in hoord met de nummer aanduiding, bij mijn oude ATR zat die op de zelfde plek als op de foto. Op kenteken papieren kan ik me niet meer herinneren. Is bijvoorbeeld chassisnummer op volgorde toevallig of noem ik iets geks?
De lage spoiler zal nooit mijn keus zijn geweest, ik ben meer zo dat een Accord spoilerloos het mooiste is en toch heeft dit ook wel wat. De hoge spoiler wil ik wel eens tegen komen, de voorkeur van m'n vriendin en de variatie is mij dan weer super.
Deze accord heeft inderdaad zowel particulier als bij de garage te koop gestaan, voor mij is particulier niet aantrekkelijk omdat ik echt mijn andere auto's wilde inruilen zonder gezever en gezeur. Via facebook ben ik opzoek gegaan naar vorige eigenaar, ik weet het, het is misschien raar maar ik hoopte een antwoord te vinden op m'n gedachte gang. Oude eigenaar heeft hem ingeruild op een FN model civic type-s, met het door lezen van zijn topic kwam ik er ook achter waarom de auto is overgespoten des tijds. De reden was dat de lak op de motorkap en kofferklep niet naar wens was inverband met de blankelak, voorbumper met wat steenslag en de antene op het koetswerk was eigenlijk iets wat verwijderd wilde worden voor hem. Om kleur verschil te voorkomen is er besloten om de auto geheel over te laten spuiten. Deze is altijd NH-0 geweest wat ik uit mijn speurwerk heb kunnen vinden. Ook weet ik dat er een plaatje in hoord met de nummer aanduiding, bij mijn oude ATR zat die op de zelfde plek als op de foto. Op kenteken papieren kan ik me niet meer herinneren. Is bijvoorbeeld chassisnummer op volgorde toevallig of noem ik iets geks?
De lage spoiler zal nooit mijn keus zijn geweest, ik ben meer zo dat een Accord spoilerloos het mooiste is en toch heeft dit ook wel wat. De hoge spoiler wil ik wel eens tegen komen, de voorkeur van m'n vriendin en de variatie is mij dan weer super.
die robin, jij blijft ook bezig he
mooie aankoop hoor
jo& heeft mij al contacteerd
mooie aankoop hoor
jo& heeft mij al contacteerd
Waar heb je nu eigenlijk een antenne zitten dan? aangezien de originele verwijderd is?
Heb je daar ook goed ontvangst mee?
(heb er ook stiekem over na zitten denken om deze te verwijderen..)
Ik vind de lage spoiler ook zo z'n charmes hebben eerlijk gezegd.
Op mijn kenteken papieren staat geen limited edition vermeldt.
Wel weet ik dat de catalogus waarde van een limited edition(€ 32.000,-) € 5.000,- lager ligt dan bij een normale accord type R (€37.000,-)
Misschien kan je jouw catalogus waarde ergens opvragen? Bij de verzekering bijvoorbeeld!
Helaas weet je dan nog niet welk nummer het is.
Heb je daar ook goed ontvangst mee?
(heb er ook stiekem over na zitten denken om deze te verwijderen..)
Ik vind de lage spoiler ook zo z'n charmes hebben eerlijk gezegd.
Op mijn kenteken papieren staat geen limited edition vermeldt.
Wel weet ik dat de catalogus waarde van een limited edition(€ 32.000,-) € 5.000,- lager ligt dan bij een normale accord type R (€37.000,-)
Misschien kan je jouw catalogus waarde ergens opvragen? Bij de verzekering bijvoorbeeld!
Helaas weet je dan nog niet welk nummer het is.
Mooooooooie aanwinst Robin, maar dat had ik al hgezegd!
@DJJ, dit is ideaal! Plak antenne werkt SUPER! KLIKKKKK
@DJJ, dit is ideaal! Plak antenne werkt SUPER! KLIKKKKK