Opperbeun stelt zich voor
-
Re: Opperbeun stelt zich voor
http://www.magtuning.com
het enige probleem is dat je geen wideband lambda heb, dus je moet sowieso eentje installeren.
het enige probleem is dat je geen wideband lambda heb, dus je moet sowieso eentje installeren.
Ja die moet er zowiezo opkomen.
Ik heb vandaag de honda even naar buiten gehaald om de achterbank te vervangen maar het is geen pretje om hem stationar te laten draaien!
Dus ik zoek met spoed een bedrijf waar ik hem kan laten afstellen, graag hier in de buurt.
Ik heb vandaag de honda even naar buiten gehaald om de achterbank te vervangen maar het is geen pretje om hem stationar te laten draaien!
Dus ik zoek met spoed een bedrijf waar ik hem kan laten afstellen, graag hier in de buurt.
donkeykong wrote:www.magtuning.com
Honda civic EP3 wroemmmm wroemmmm;)
dit heeft all4honda een tijdje geleden aan mij gemaild:
"Hiervoor kun je terecht bij 3 verschillende bekende mensen in nederland die dit goed kunnen.
Andy (sneaky tuning)
Van bekerom tuning
Leo van drie Tuning"
geen idee wie er bij jou in de buurt zit. heb zelf geen tijd meer gehad me te verdiepen in k-pro. ben er nog wel in geinteresseerd, ben benieuwd naar jouw ervaringen.
gr
"Hiervoor kun je terecht bij 3 verschillende bekende mensen in nederland die dit goed kunnen.
Andy (sneaky tuning)
Van bekerom tuning
Leo van drie Tuning"
geen idee wie er bij jou in de buurt zit. heb zelf geen tijd meer gehad me te verdiepen in k-pro. ben er nog wel in geinteresseerd, ben benieuwd naar jouw ervaringen.
gr
Bekerom heeft die van French gemapped en volgensmij ook die van Xavctr toch? Mij lijkt dat een echte professional doet volgensmij zowel op straat als dyno afstellingen. Maar je kan beter aan hun vragen wat de ervaringen zijn 

Heb je een foto van de verlaging voor en na? Ben wel benieuwd hoe het staat 

Ik heb van bekerom tuning gemailt en sneaky tuning nu even afwachten hoe of wat.....
@becas© ik zal ze ff opzoeken
Wat betreft de immoblizer we hebben een OB2 stekker gekocht en ik heb de orginele honda software om de auto uit te lezen dus ik kan de immoblizer zelf aanpassen.
@becas© ik zal ze ff opzoeken

Wat betreft de immoblizer we hebben een OB2 stekker gekocht en ik heb de orginele honda software om de auto uit te lezen dus ik kan de immoblizer zelf aanpassen.
Vandaag contact gehad met van bekerom tuning en die heeft mijn 2 opties voor gelegd 1 straat tune 2 testbank.
aangezien hier qua prijs nogal een verschil in zit laat ik hem op deb straat afstellen en kan hem altijd nog later op de bank laten afstellen.
aangezien hier qua prijs nogal een verschil in zit laat ik hem op deb straat afstellen en kan hem altijd nog later op de bank laten afstellen.
Gaaf ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen 

-
laat maar even weten ja, ben benieuwd naar de map 

Ik heb voor volgende week Zaterdag een afspraak gemaakt dus even wachten
maar ik ben ook wel benieuwd

Afgelope zondag de civic gewassen zowel binnen als buiten.... gelijk ook even foto's gemaakt van me achterbank met hoofdsteunen en heb het lampje van de immoblizer weten uit te schakelen 

Lekker bezig!
Vandaag me AEM air/fuel meter besteld! hopelijk woensdag binnen kan ik hem meteen inbouwen.
Update:
Zaterdag naar bekerom tuning geweest om de civic af te laten stellen.
Ik heb een street tune gedaan en dat ging harstikke goed! het was voor mij de 1ste keer maar het was leuk om het mee te maken.
We hebben ook gelijk me AEM air/fuel meter verder aangesloten en die werkt perfect!
Zondag zijn we naar wangan warriors in Oosterhout geweest! was heel erg leuk en druk onderweg nog een beetje wezen sporten en het weer zat ook gelukkig mee
Zaterdag naar bekerom tuning geweest om de civic af te laten stellen.
Ik heb een street tune gedaan en dat ging harstikke goed! het was voor mij de 1ste keer maar het was leuk om het mee te maken.
We hebben ook gelijk me AEM air/fuel meter verder aangesloten en die werkt perfect!
Zondag zijn we naar wangan warriors in Oosterhout geweest! was heel erg leuk en druk onderweg nog een beetje wezen sporten en het weer zat ook gelukkig mee

En voor je gevoel een groot verschil nu kwa vermogen? 
En waar heb je de meter geplaatst?

En waar heb je de meter geplaatst?

-
wat is je af met vol gas?
Meter heb ik bij me tellerbak geplaats precies in het midden dus de dag tellerzie ik niet meer:P
qua vermogen is het een hele verbetering loopt ook veel beter en netjes!
Me AF bj volgas was meende ik 13,4
zal binnenkort weer even wat foto's uploaden
qua vermogen is het een hele verbetering loopt ook veel beter en netjes!
Me AF bj volgas was meende ik 13,4
zal binnenkort weer even wat foto's uploaden
Gaaf ben zeer benieuwd ! 

Leuke EP3, die heeft hier ook ff rondgereden in de buurt (limburg). jij zal deze wel van Marco gekocht hebben toch?
Welkom !!
Mooie EP3.
Milano Red, Mooie kleur !!
Succes met het Project.
Greetz patje
Mooie EP3.
Milano Red, Mooie kleur !!
Succes met het Project.
Greetz patje