Dc2 GEEL
Re: Dc2 GEEL
Stond er een in regio Rdam te koop (niet origineel geel).
OF het is Maarten geweest.
OF het is Maarten geweest.
achter het stuur zat volgens mij een kale man.
wielen kan ik me niet meer herinneren, soz
wielen kan ik me niet meer herinneren, soz
Het is denk de itr geweest die bij Honda bois in de meern te koop stond want ik denk dat hij verkocht is. Dat was een witte die geel is overgespoten. Wel zeer nette wagen overigens!
Vtequila wrote:een phoenix yellow ?
Yes, 2 van in NL. 1 orginele import uit zwitserland en een 2e was een OEM Champ. white NL was welke is overgespoten..
Stiekem hem ik het nog in mijn hoofd om volgend jaar de auto ook van die kleur te laten voorzien. Gezien we toch al gaan overspuiten...
'98 JDM Integra Type-R
LaurenZ wrote:Stiekem hem ik het nog in mijn hoofd om volgend jaar de auto ook van die kleur te laten voorzien. Gezien we toch al gaan overspuiten...
Ik zeg doen Lau !!
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5
Eerste JDM dan ! Wel overgespoten maar toch....
Moet je dan alleen nog zorgen voor gele Recaro's. De rode lijken me niet zo een goede combinatie met dat geel.
Ek9 die geel is heeft ook rode recaro stoelen. Staat zeker niet verkeerd. Maar super kleurtje voor de dc2 ik zeg doen!
mrkeffo wrote:Ek9 die geel is heeft ook rode recaro stoelen. Staat zeker niet verkeerd. Maar super kleurtje voor de dc2 ik zeg doen!
Wist ik niet. Weer iets bij geleerd.
Geweldige kleur die de auto heel goed staat!
Toen ik op zoek was naar een ITR kwam het neer op mijn huidige en die gele. Die gele was 2 jaar ouder, had meer km's en het interieur was niet zo fresh meer. En hij was ook een stuk duurder (rond 9/10.000 euro).
Die ITR is bovendien voorzien van Mugen onderdelen (o.a. uitlaat en onderstel dacht ik).
Ben benieuwd of de nieuwe eigenaar zich hier aanmeldt en wens hem uiteraard veel veilige km's
Toen ik op zoek was naar een ITR kwam het neer op mijn huidige en die gele. Die gele was 2 jaar ouder, had meer km's en het interieur was niet zo fresh meer. En hij was ook een stuk duurder (rond 9/10.000 euro).
Die ITR is bovendien voorzien van Mugen onderdelen (o.a. uitlaat en onderstel dacht ik).
Ben benieuwd of de nieuwe eigenaar zich hier aanmeldt en wens hem uiteraard veel veilige km's
Ik twijfel nu, het hadden ook Spoon onderdelen kunnen zijn