Jo& wrote:Ik zie geen EP3?
Kijk helemaal boven in de link, daar zie je een zwarte EP3
Jo& wrote:Ik zie geen EP3?
iVTEC-fab wrote:Ik was erbij met de FN2.
rond de midag spotte ik in de polder nog en rode FN2, iemand aan het spioneren van hier ?
De dag verders was echt top.
Goed georganiseerd en inderdaad een heel strak schema.
Om half 3 werden we door een politiebus van het terrein gebonjoured.
Toen hadden ze nog niet alles gedaan wat ze hoopte te doen in de tijd die ze hadden.
al met al was het erg gaaf om vrijwel alle modellen van Type R bij elkaar te zien en met zoveel fanatiekelingen / liefhebbers deze prachtige wagens in het licht te zetten.
DJJ wrote:Dat ben ik geworden..
Ze hadden mij in eerste instantie op de 'reservebank' geplaatst en kreeg 11 september de vraag of ik toch wilde komen.
Peter zei zaterdag nog dat hij het jammer vond dat jij niet kon, omdat jouw accord al 270.000 had gelopen (klopt dit?) en dat vond hij uniek en zou het verhaal mooi maken.
Het was overigens een erg leuke dag en er zijn ook foto's gemaakt door mensen zelf die ze ongetwijfeld wel zullen posten (zoals hier boven).
Het blad komt voor de geïnteresseerde uit half November uitgave 23 of 24 als ik het goed heb. Ik zal wel even een melding geven als hij in de schappen ligt..
Er zijn in totaal 7 Type-R's ge-reviewed en het zou zo'n 10 pagina's in het blad in beslag nemen (wat overigens erg veel is volgens de redacteur).
Overigens de reden waarom er niet meer dan deze 7 uitgekozen type-R's konden komen lag erg voor de hand, er was simpelweg geen ruimte voor een meeting.
De reportage vond plaats op het verkeersveiligheidscentrum in Lelystad (oefenterrein Politie) en dit was een afgesloten circuit.
Buitenom dat wij er waren, waren er nog meer activiteiten aan de gang zoals o.a. een slipcursus.
typeR#26 wrote:Ik kon wel maar mocht niet komen van Peter...maar goed jullie hebben het leuk gehad iig en ik zit niet op 270.000 maar zit bijna op 250.000!
DJJ wrote:Naja 250k is ook al een hele prestatie, ben benieuwd hoe mijne rijdt als hij die km-stand heeft bereikt!
Ik zit nu op 193k en tot nu toe is dat er niet van af te merken..