JDM ITR 98spec
Re: JDM ITR 98spec
Hahaha, ik lees altijd met plezier jou topic! Ik zou de remleidingen zwart maken, mischien een OEM remleiding om de zwarte heen doen?
Re: JDM ITR 98spec
MLM wrote:Hahaha, ik lees altijd met plezier jou topic! Ik zou de remleidingen zwart maken, mischien een OEM remleiding om de zwarte heen doen?
Ja hè, het wordt gewoon lachwekkend met die ellende hier.
De remleidingen waren zwart. Ik had speciaal de 'black series' van Goodridge besteld om het niet te laten opvallen want ik wist natuurlijk dat er moeilijk kon over worden gedaan. Niet dus, die gasten hadden het gezien. Uiteraard doordat de leiding veel dunner is dan een OEM leiding. Net wat jij zegt was dan ook mijn idee om te doen tegen volgende keer. Maar eerlijk ben ik het op dit moment een beetje zat en heb ik geen zin om er aan te prutsen. Ik ben trouwens geen held met remleidingen plaatsen.
Een vriend garagist heeft ze vandaag terug vervangen. De keuring was vandaag tot 19u open en ik ben er na mijn werk onmiddellijk naartoe gereden. Op 10 minuten tijd was ik er terug buiten met een groene kaart. Dus de wagen is weer in orde voor een jaartje.
Alhoewel in orde, niet naar mijn zin want ik had voor de keuring al speciaal wat dingen terug omgebouwd om er maar door te kunnen geraken. Morgen of overmorgen maar alles terug zetten wat ik verandert had. Momo stuurtje (ja over sportstuurtjes durven ze ook al eens moeilijk doen. zeker als ze een verlengde stuurnaaf hebben), kortere veren en mijn gegroefde remschijven terug plaatsen.
Maar de remleidingen... als ik het zelf kon plaatsen zette ik ze ook terug. Nu kost het me per keer dat ik ze laat ombouwen 40euro aan werkuren. Dus 80 in totaal. Niet echt zin om dat altijd te moeten ophoesten.
@Tim: Ik ben in Alken geweest. Ik weet dat Alken vrij streng is maar aangezien ze mijn auto daar kenden dacht ik dat het al bij al zou mee vallen. Niet dus.
Of jij er met je Mugen gaat door geraken weet ik niet. Ik zou het proberen maar garanderen kan ik het niet. Alhoewel in As misschien...
Re: JDM ITR 98spec
Passen die nieuwe stalen door rubber leidingen?
Re: JDM ITR 98spec
Jo& wrote:Passen die nieuwe stalen door rubber leidingen?
Geen idee maar het zou kunnen.
Re: JDM ITR 98spec
Waarom installeer je dan niet een hondata dan kan je ineens veel meer en wsl kost het maar 4x meer ofzo max.
Re: JDM ITR 98spec
Sinister wrote:Waarom installeer je dan niet een hondata dan kan je ineens veel meer en wsl kost het maar 4x meer ofzo max.
Waarom zou ik een Hondata willen? Mijn ITR gaat voorlopig voor mij goed genoeg.
Re: JDM ITR 98spec
Je hebt geen idee wat een voordelen hondata biedt voor elke type R.
-Minder verbruik
-Meer gasresponse
-Meer koppel en pks
-Launch control
-Minder rijk lopen (wat op termijn slecht is voor je blok) want standaard draaien ze allemaal te rijk in vtec.
-Logging
-Knock sensor engine light, als je pingelen krijgt gaat je engine light branden, heel handig voor jouw wagen vermits je eigenlijk op octaan 100 zou moeten rijden met JDM.-
-VTEC window op volgas enkel bv, vtec instellen wanneer je het wilt.
-Rev limit aanpassen, plus max speed ook.
-Minder verbruik
-Meer gasresponse
-Meer koppel en pks
-Launch control
-Minder rijk lopen (wat op termijn slecht is voor je blok) want standaard draaien ze allemaal te rijk in vtec.
-Logging
-Knock sensor engine light, als je pingelen krijgt gaat je engine light branden, heel handig voor jouw wagen vermits je eigenlijk op octaan 100 zou moeten rijden met JDM.-
-VTEC window op volgas enkel bv, vtec instellen wanneer je het wilt.
-Rev limit aanpassen, plus max speed ook.
Re: JDM ITR 98spec
Sinister wrote:Je hebt geen idee wat een voordelen hondata biedt voor elke type R.
-Minder verbruik
-Meer gasresponse
-Meer koppel en pks
-Launch control
-Minder rijk lopen (wat op termijn slecht is voor je blok) want standaard draaien ze allemaal te rijk in vtec.
-Logging
-Knock sensor engine light, als je pingelen krijgt gaat je engine light branden, heel handig voor jouw wagen vermits je eigenlijk op octaan 100 zou moeten rijden met JDM.-
-VTEC window op volgas enkel bv, vtec instellen wanneer je het wilt.
-Rev limit aanpassen, plus max speed ook.
Maar die man werd toch afgekeurd op zn remleidingen?
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
Re: JDM ITR 98spec
Hij heeft niks aan kpro, hij heeft een dc2 

Re: JDM ITR 98spec
Wel aan een S200 of 300.
Re: JDM ITR 98spec
MLM wrote:Maar die man werd toch afgekeurd op zn remleidingen?
Tja...

@Sinister: Als ik een Hondata wil zal ik het je meteen laten weten. Dan mag je die voor mij komen installeren, goed?
Re: JDM ITR 98spec
Sinister wrote:Wel aan een S200 of 300.
Dat staat nog steeds haaks met het feit dat hij wordt afgekeurt op zijn remleidingen...
'98 JDM Integra Type-R
Re: JDM ITR 98spec
Wat heb je betaald voor die HKS?
Re: JDM ITR 98spec
Sinister wrote:Wat heb je betaald voor die HKS?
Die SLD bedoel je toch?
Geen idee wat het precies was dat ik ervoor betaald heb. Iets van een 140euro geloof ik.
Waarom vraag je dat?
Re: JDM ITR 98spec
Valt nog mee dan, hondata kost zeker 800 ofzo
Re: JDM ITR 98spec
Je kan de 2 ook niet met mekaar vergelijken. Die HKS dient alleen maar om de snelheidsbegrenzer af te zetten.
Re: JDM ITR 98spec
Hondacivic wrote:Mooi interieur heb je![]()
tnx...