Ik ben Vladi, 24 en woon in omg Emmen.
Vanaf m'n 18e VAG gereden maar door een aantal 'foute' vrienden erg geïntresseerd geraakt in de 3thgen en 4thgen Honda.
Daarna was ik op zoek (oa in Duitsland) en kwam ik bij toeval een RHD EP3 tegen die nog op kenteken gezet moest worden, samen met een vriend gaan kijken en ik was eigenlijk direct verkocht. Eigenlijk iets te "jong" voor me, maar toch verliefd weten te worden
Paar aandachtspuntjes maar dat schrok me niet af.
Vanaf 21 Augustus ben ik (na een hoop gedoe en gewacht) in bezit van een (RHD) Civic Type R (EP3)
paar telefoonfoto's van de bij de aanschaf:

De auto meegenomen met wat mankementjes + een financiele tegemoetkoming omdat ik hem liever niet langer bij die prutsers had staan. Van alles wat ze op zouden lossen voor ik hem zou halen hebben ze het alleen maar erger gemaakt (lijkt het).
Toen op zoek gegaan naar de ontbrekende onderdelen en wat leuke goodies:
Velgen overgenomen van NickR van het forum hier, Airbox stond voor een leuke prijs op marktplaats.

Update 02/09/2012
Ondertussen mooi onderweg met de EP3,
paar mankementjes en gebreken opgelost,
vorige week woensdag mijn elektrische raam klaargemaakt, een ontbrekende deurgreep vervangen en een hoedenplank zonder gaten erin gelegd.
En gistermiddag heb ik samen met een vriend de auto een grote beurt gegeven,
nieuwe olie+filter, nieuwe bakolie, nieuwe bougies en de remmerij rondom schoongemaakt.
De auto zag er van onderen nog erg netjes uit en we hebben verder geen mankementen aangetroffen, ben ik vanzelfsprekend erg blij mee.
Ook zijn gisteren de banden om de OEM Ep3 velgen gezet, keus is gevallen op Toyo T1R in de maten 205/45/17 (als origineel), de eerste kilometers gemaakt en ik moet zeggen dat ik het wel een lekker bandje vind. Nog geen extreem bochtenwerk gedaan maar sportief rijden kunnen ze prima aan.

4 september nog even nieuwe koelvloeistof erop gedaan (was verschrikkelijk smerig en dus oud)
Gisteravond (04/09) bijna de boel in de poeier gereden over een overstekende baksteen die ik pas het laatste moment zag, helaas een stukje lakschade (kras van 3cm ongeveer) gereden aan m'n velg (de eerste keer in m'n leven, kan wel janken :mad

Volgende op de todo list is de bumper laten spuiten en wellicht een restyler de auto na laten lopen.
De Gruppe M Airbox hoop ik komende week te monteren.
en sinds gisteravond is daar dus velgen stralen+coaten bij gekomen, maar dit zou wel na de winter worden, eerst maar beetje bijwerken met een lakstiftje.
Verder hoop ik hier een hoop info/onderdelen weg te halen.
Groeten,
Vladi