Ant1 '88 & EP3 '04
Re: Ant1 EP3
Hmm ik herken de auto ook niet en ik ga al een tijdje mee. Wat is het Rnummer op je middenconsole?
Dan kan je op de lijst kijken misschien?
Jo& wrote:Hmm ik herken de auto ook niet en ik ga al een tijdje mee. Wat is het Rnummer op je middenconsole?
R nummer is R-26131. Hij komt niet voor op de lijst..
Vreemd dat er niemand is die hem kent en dat de oude eigenaar wel zo'n sticker erop geplakt heeft.
Nja opzich, die auto is een jaar of 7 oud. Ik hang hier bijna even lang rond maar het kan zijn dat die auto in het begin lid is geweest. dat ik het niet meer weet...
Misschien weten een van de andere lang gediende wat?
Misschien weten een van de andere lang gediende wat?
Misschien wilde hij erbij horen? :P
Het maakt niet uit.. het ziet er in iedergeval mooi uit 

Nu moet je wel ff lid worden natuurlijk!
Welkom, ziet er goed uit! Hoeveel KMs staat erop als ik vragen mag?
XavCTR wrote:Welkom, ziet er goed uit! Hoeveel KMs staat erop als ik vragen mag?
Waarom wil je dat weten?
XavCTR wrote:Welkom, ziet er goed uit! Hoeveel KMs staat erop als ik vragen mag?
168.xxx op de teller...
Misschien is Xav opzoek naar een 2e zwarte EP voor z'n collectie
Ben van plan de achterlampen rood te folieen.. Iemand hier ervaring mee?

Gisteren 1m x 30cm rode folie besteld op http://achterlichtfolie.nl/
Deze week even tijd maken om de folie erop te krijgen.
Weet iemand wat voor spul ik kan gebruiken om de lamp te reinigen?
Ook ontvetten?
Deze week even tijd maken om de folie erop te krijgen.
Weet iemand wat voor spul ik kan gebruiken om de lamp te reinigen?
Ook ontvetten?
Remreiniger ontvet meestal goed voor stickers 

mrkeffo wrote:Remreiniger ontvet meestal goed voor stickers![]()
Nice!
Nog een andere handleiding gevonden

http://www.vw-club.nl/showthread.php?t=1402
Ben opzoek naar EP3 Facelift gele mistlampen. Zijn deze hetzelfde als van de Pre-facelift?
Daarnaast wil ik alle lampen rondom voorzien van LEDlampen.
Zoals jullie misschien al gezien hebben heb ik een runninglight module aangesloten (http://www.uslights.nl/). Hier wordt aangegeven dat als ik LEDlampen wil gebruiken, ik dimbare LED's moet gebruiken. Ervaring iemand?
Daarnaast wil ik alle lampen rondom voorzien van LEDlampen.
Zoals jullie misschien al gezien hebben heb ik een runninglight module aangesloten (http://www.uslights.nl/). Hier wordt aangegeven dat als ik LEDlampen wil gebruiken, ik dimbare LED's moet gebruiken. Ervaring iemand?
Mistlampen pre en facelift verschillen.
Bij led running light moeten deze inderdaad dimmen als je naar dimlicht schakelt.
Bij led running light moeten deze inderdaad dimmen als je naar dimlicht schakelt.
Mistlampen pre en facelift verschillen.
Waarom haal je niet gewoon pre facelift achterlichten, deze zijn rood.
Als je folie eroverheen plakt bedek je daarmee ook het reflecterende gedeelte, blijft dat wel goed werken met die folie eroverheen?
Waarom haal je niet gewoon pre facelift achterlichten, deze zijn rood.
Als je folie eroverheen plakt bedek je daarmee ook het reflecterende gedeelte, blijft dat wel goed werken met die folie eroverheen?
Weet je toevallig ook waar ik deze kan bestellen? Ik kan namelijk alleen de Pre mistlampen vinden op inet..
De pre achterlichten zien er ook goed uit, alleen vraag ik mij hetzelfde ook af :P
Ik ga het gewoon proberen en zal de foto's daarna posten. Zover ik hier en daar lees op het internet blijft het knipperlicht oranje knipperen en het achteruitlicht wit.
Hopelijk deze week de pics!
De pre achterlichten zien er ook goed uit, alleen vraag ik mij hetzelfde ook af :P
Ik ga het gewoon proberen en zal de foto's daarna posten. Zover ik hier en daar lees op het internet blijft het knipperlicht oranje knipperen en het achteruitlicht wit.
Hopelijk deze week de pics!