XavCTR's EP3
Re:
Jo& wrote:Helaas moet ik dezelfde vraag stellen als Machiel.
Verder ziet het er allemaal wel super uit!
Ik denk dat de tweede foto een wat vertekend beeld geeft, daar lijkt het erger 'ingedeukt' dan dat het in werkelijkheid is. Op foto's 1 & 4 zie je dat ook niet terug.
Anyway, zojuist m'n startpost weer eens ge-update met wat nieuwtjes!
Re: XavCTR's EP3
Bij deze dan (eindelijk) foto's van m'n engine-bay met RBC:

Close-up:

Laatst heb ik ook een paar mooie carbon Type R instaplijsten & dealer platen gescoord:

Sinds vandaag ben ik tevens de gelukkige eigenaar van een...
J's Racing C304 60RS: :japan: :worshippy:

Ik heb 'm vanochtend meteen na ontvangst gepoetst, gewogen (3.2kg!) en vanmiddag (in de garage) gemonteerd. Foto's van na de montage zullen even moeten wachten tot ik ermee buiten ga spelen, mijn R888's houden niet zo van sneeuw... :wink:

Close-up:

Laatst heb ik ook een paar mooie carbon Type R instaplijsten & dealer platen gescoord:

Sinds vandaag ben ik tevens de gelukkige eigenaar van een...
J's Racing C304 60RS: :japan: :worshippy:

Ik heb 'm vanochtend meteen na ontvangst gepoetst, gewogen (3.2kg!) en vanmiddag (in de garage) gemonteerd. Foto's van na de montage zullen even moeten wachten tot ik ermee buiten ga spelen, mijn R888's houden niet zo van sneeuw... :wink:
:worshippy:
Moooi man! 
Had ook al interesse in die J's alleen ik doe toch nog ff rustig aan met aankopen :-)
soundclip plz !! :clap

Had ook al interesse in die J's alleen ik doe toch nog ff rustig aan met aankopen :-)
soundclip plz !! :clap
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

3,2kg...
Hoeveel weegt eigenlijk een OEM achterdemper?
Hoeveel weegt eigenlijk een OEM achterdemper?
- vtec vince
Leuke upgrade Tim.
What's next?
What's next?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Komt nog een CAI?
Voor de laatste paar pktjes?
Voor de laatste paar pktjes?
Vraagje, waarom is die afgesteld op air fuel ratio 13,7? Het ideale is 12,7 voor het hoogste vermogen te halen.
Voor zover ik weet is een lambda van rond de 14 juist het optimum, maar elke motor is net weer wat anders he.
Nu m'n topic toch weer omhoog is geschopt een mooie gelegenheid om te vermelden dat de EP3 inmiddels ook voorzien is van een StopTech 328x28mm 4-pot Big Brake Kit op de voorwielen en StopTech Power Slot schijven op de achterwielen. Verder heb ik de auto (i.v.m. Time Attack) voorzien van een aluminium sleepoog achter en een sleeplus voor en zijn beide gordels voorzien van het CG-Lock systeem.
Ik zal mijn startpost binnenkort eens laten updaten...
Zo staat ze er nu bij:

Nu m'n topic toch weer omhoog is geschopt een mooie gelegenheid om te vermelden dat de EP3 inmiddels ook voorzien is van een StopTech 328x28mm 4-pot Big Brake Kit op de voorwielen en StopTech Power Slot schijven op de achterwielen. Verder heb ik de auto (i.v.m. Time Attack) voorzien van een aluminium sleepoog achter en een sleeplus voor en zijn beide gordels voorzien van het CG-Lock systeem.
Ik zal mijn startpost binnenkort eens laten updaten...
Zo staat ze er nu bij:

Mooie set hoe bevallen de 4 pots klauwen ?
Nice update Tim, zal vast een stuk beter remmen.
Wat houdt het CG lock systeem precies in ?
Wat houdt het CG lock systeem precies in ?
- Rise 'n Shine! -