Kevin zijn Ctr ep3 facelift
Re: Kevin zijn Ctr ep3 facelift
Jeetje Kevin! Goed bezig, auto ziet er superstrak uit!
Ben je er nog een beetje blij mee?
Ben je er nog een beetje blij mee?
Hey oude eigenaar
ja nogsteeds super blij mee zorg er erg goed voor! Vind het nogsteeds leuk model en tja cosmic Grey blijft een leuke kleur. Als je t leuk vind kom ik nog wel een keer langs, mis jij hem welis de ep3..?
En de r's zijn erg gewaagd aan elkaar

En de r's zijn erg gewaagd aan elkaar

Straf jij zou er licht van moeten wegrijden met je cold air in hernemingen. Tenzij die DB8 niet standaard staat.
Vind wel de uitlaat hele verbetering is duidelijk merkbaar loop wel iets weg meestal maar met de nieuwe uitlaat niet geprobeerd.
mrkeffo wrote:Hey oude eigenaarja nogsteeds super blij mee zorg er erg goed voor! Vind het nogsteeds leuk model en tja cosmic Grey blijft een leuke kleur. Als je t leuk vind kom ik nog wel een keer langs, mis jij hem welis de ep3..?
En de r's zijn erg gewaagd aan elkaar![]()
Tuurlijk, maar gelukkig heeft me vriendin een ek4tje, evengoed vtec pret!

Civic mag weer een jaar de weg op weer probleemloos gekeurd, enkel de standlichten moeten wisselen van oranje naar wit
gelijk maar is oranje stadlicht led's besteld ben benieuwd hoe dat gaat staan !

Kleine update: zelf een custom splitter gemaakt was benieuwd hoe het zou staan. Ben benieuwd naar meningen! Hierbij foto's nadat ik hem net even gewassen heb. 
Verder zit ik nog te kijken naar goede stugge schroefset waar ik nogniet helemaal uit ben maar van tijd komt raad meestal tenslotte rijd hij nu ook prima.

ook is hij bij op de testbank geweest dit zijn resultaten aan t wiel gemeten. omgerekend ongeveer 214pk ervanuit gaande van 15% verlies heeft in de aandrijflijn. Verder ben ik benieuwd wat de kenners over de air fuel ratio vinden, is er nog veel meer uit te halen?

Verder zit ik nog te kijken naar goede stugge schroefset waar ik nogniet helemaal uit ben maar van tijd komt raad meestal tenslotte rijd hij nu ook prima.

ook is hij bij op de testbank geweest dit zijn resultaten aan t wiel gemeten. omgerekend ongeveer 214pk ervanuit gaande van 15% verlies heeft in de aandrijflijn. Verder ben ik benieuwd wat de kenners over de air fuel ratio vinden, is er nog veel meer uit te halen?

Denk t wel, je auto is best rijk afgesteld in de hoge toeren.
Splitter ziet er zo op de foto wel leuk uit.
Thnx mensen het is de orgineele ecu nog. Denk dat er wel leuke winst is te halen idd nog met kpro. Heb ook afspraak gemaakt om mijn achter ramen te blinderen 

Die splitter is mooi gemaakt man! Helemaal zelf gedaan?
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Jazeker zelf mal gemaakt en zelf gezaagd hij is van PE 6mm dik plastic. Hoe ik hem bevestigd heb is ok mooi orgineele gaten gebruikt dus niks hoeven te boren of iets dergelijks in de orgineele lip/bumper
- vtec vince
Die splitter ziet er zeker mooi uit.
Ik ruik handel... hopelijk heb je de mal bewaard ;-)
Ik ruik handel... hopelijk heb je de mal bewaard ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Yep mooi splittertje, maar raak je daar niet snel een drempel o.i.d mee ?
- Rise 'n Shine! -
Tot nu toe nogniet meegemaakt. Rijd er nu zo een 1,5 week mee over drempels etc . 

Ah heb je een mal gemaakt das cool!
Blinderen is altijd goed, vind dat echt een mooie toevoeging bij een EP3.
Kpro is the best way to go als je een andere ecu wilt.
Blinderen is altijd goed, vind dat echt een mooie toevoeging bij een EP3.
Kpro is the best way to go als je een andere ecu wilt.
he.ik had vandaag nog met je gesproken op de meeting in de meern.ik had de crijze ep3.ik zie je volgende week op zandvoort.groeten klaas
honda civic ep3 ctr
Tot volgendeweek was leuk je al gesproken te hebben!
Een 5 a 6 pk verschil gaf het op de mijne maar ik heb alles standaard buiten CAI van injen.
De gasresponse is wel een verschil van dag en nacht, net als de vtec window, veel meer koppel onderin, auto rijdt helemaal anders, veel vlotter in het verkeer.
Zaterdag kan ik het beter zeggen, ik krijg nog een correctie op verse luchtfilter met betere temperatuurwaarden 20 graden, mijn afstelling nu was op 35 graden, niet echt ideaal.
De gasresponse is wel een verschil van dag en nacht, net als de vtec window, veel meer koppel onderin, auto rijdt helemaal anders, veel vlotter in het verkeer.
Zaterdag kan ik het beter zeggen, ik krijg nog een correctie op verse luchtfilter met betere temperatuurwaarden 20 graden, mijn afstelling nu was op 35 graden, niet echt ideaal.
mooie splitter...