Type-R club BBQ
-
Re: Type-R club BBQ
Donny, Rene en Fred (onze hond) zijn er bij!
Wie heeft er nog zin in een gezellig dagje? Slap ouwe praten over autos, je wagen een keer grondig wassen en poetsen, wat repareren of lekker niks doen en genieten van het samen zijn van aantal mooie Rs?
-
Lijkt me heerlijk Jo& ... ik ben er bij.
Gezellig Robert en sorry Ray ook gezellig ik zet jullie er meteen bij.
- johnny1911
Het lijkt mij erg leuk hier eens bij aanwezig te zijn en met jullie uitgebreider kennis te maken! Ik kom dan langs met de EK9 

Leuk Johnny je staat erbij!
- CTR-Voorburg
Ok Jo, zet mij er ook maar bij.
Vraagje kan wel wat hulp gebruiken (info) voor het cleanen van motorgedeelte.....
Vraagje kan wel wat hulp gebruiken (info) voor het cleanen van motorgedeelte.....
Gezellig Wim en we helpen je wel!
Gezellig mensen!
Heb al een aantal PB's ontvangen met de vraag voor rekeningnummer etc, waarvoor dank!
Heb al een aantal PB's ontvangen met de vraag voor rekeningnummer etc, waarvoor dank!
Idd een mooie aangelegenheid om eens van gedachten te wisselen in het echt ipv via het forum.
Johnny, leuk om je eens in het echt te ontmoeten en eens een andere EK9 te zien dan die van Zero9.
Voor mij een mooi moment om de weer eens goed met de hand te wassen.
Laatste keer was voorjaar 2011.
Ik zal ook zorgen dat ik de kentekenplaathouders bij me heb voor de leden, die deze nog niet ontvangen hebben.
Johnny, leuk om je eens in het echt te ontmoeten en eens een andere EK9 te zien dan die van Zero9.
Ik zal ook zorgen dat ik de kentekenplaathouders bij me heb voor de leden, die deze nog niet ontvangen hebben.
'98 JDM Integra Type-R
- johnny1911
LaurenZ wrote:Idd een mooie aangelegenheid om eens van gedachten te wisselen in het echt ipv via het forum.
Bedankt en ik kijk er ook naar uit om jullie te ontmoeten en over onze hobby te praten..en uiteraard de auto's te bewonderen

Alvast bedankt ook voor de kentekenplaathouders

-
kentekenplaathouders??
LaurenZ wrote:Idd een mooie aangelegenheid om eens van gedachten te wisselen in het echt ipv via het forum.
Yes, Als clublid heb je recht op een kenteken plaat houder van de Type-R club.
'98 JDM Integra Type-R
-
Oke
Dus rene en ik krijgen ook zo'n collectorsitem als lid 

LaurenZ wrote:Yes, Als clublid heb je recht op een kenteken plaat houder van de Type-R club.
vtecpinguin wrote:okedus rene en ik krijgen ook zo'n collectorsitem als lid
![]()
yeps!
BBQ en vlees enz is besteld bij de slager 
Ik kan het tot 4 dagen van te voren nog wijzigen in meer mensen. Dus als er last moment nog iemand mee wil BBQen, laat het snl weten!
Ik mis nog 1 betaling als k het goed heb...

Ik kan het tot 4 dagen van te voren nog wijzigen in meer mensen. Dus als er last moment nog iemand mee wil BBQen, laat het snl weten!
Ik mis nog 1 betaling als k het goed heb...
ik zag ik vrij ben, dus count me in
Gezellig!
Type200R wrote:ik zag ik vrij ben, dus count me in