Becas: EP3

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
becas©

Re: Becas: Mugen Honda cr-x ef8

Post by becas© »

@JDMTEG: Als ik de goedkoopste CTR had gehaald dan was ik em allang kwijt geweest met leuke winstmarge, maar voor deze heb ik al wat aanbiedingen naast me neer gelegd omdat ik em dan liever zelf hou.

@Type200R: Senseo, dus kan beter ;)

[edit] Hoe doe ik op dit forum mijn topictitel veranderen?
vtec vince

Post by vtec vince »

Zeer netjes gedaan zeg.
Die strepen lopen practisch gelijk door en sluiten mooi aan als het in de tegengestelde richting loopt.
Vakwerk :D
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Lucas79

Post by Lucas79 »

becas© wrote:@JDMTEG: Als ik de goedkoopste CTR had gehaald dan was ik em allang kwijt geweest met leuke winstmarge, maar voor deze heb ik al wat aanbiedingen naast me neer gelegd omdat ik em dan liever zelf hou.

@Type200R: Senseo, dus kan beter ;)

Hoi Becas(C),

Dat gaat wat lastig. Het probleem is dat het topic niet op het nieuwe forum aangemaakt is, en dus niet "weet" dat het jou originele post is.

Greetz,

Lucas
Deus Ex Machina!
becas©

Post by becas© »

Het gaat slecht met de plannen om de civic te verkopen: heb alweer wat leuks gekocht hahaha, zo wordt het straks wel moeilijk om er afstand van te doen! Invidia G200 Catback en als het goed is nog een update, maar die post ik wel als de deal rond is.
becas©

Post by becas© »

Laatst een echt koopje gedaan op marktplaats, een Invidia G200 catback om mijn Piper catback te vervangen. De Piper vond ik iets te luid en de einddemper té "Duits". Vanmiddag de G200 binnen gekregen en meteen gemonteerd, meteen wat hitteschildjes eraf gehaald om wat gewicht te besparen en rammeltjes te vermijden. Het resultaat na een productief dagje: mooier en vooral veel stiller! Ik ben happy :D
Verder ben ik via het DVLA nieuwe papieren aan 't aanvragen omdat ik niet alles had meegenomen uit de UK om de auto op NL kenteken te zetten. Dat gaat +/- 6 weken duren #-o

Voor:
Image

Na:
Image
donkeykong

Post by donkeykong »

je had geen v5 document bedoel je? of export papiertje?
CTR-Asch

Post by CTR-Asch »

Hee dat is een bekend uitlaatje ;) ..
Is wel snel aangekomen trouwens.
becas©

Post by becas© »

Jawel, V5C. Maar het verkeerde deel naar het DVLA opgestuurd nadat ik al in NL was.

@CTR-ash: Ja heel snel binnen, super ingepakt trouwens!! Had vanmiddag vrij dus meteen aan de slag gegaan, ik heb er nog niet mee kunnen rijden maar stationair en met wat gas geven hoor ik al dat ie veel stiller is dan mijn vorige uitlaat. Prima dus!
LaurenZ

Post by LaurenZ »

becas© wrote:

Is een rechten issue :)
Zal er van het weekend even naar kijken.
Ik kan hem wel vast voor je aanpassen :)
'98 JDM Integra Type-R
becas©

Re: Becas: EP3

Post by becas© »

Papierwerk is via een omweg toch nog bij mij uit gekomen, dus na twee maanden wachten kan ik eindelijk verder met de EP3. Vandaag eendagskenteken opgehaald bij het RDW, morgen keuren en dan hopelijk volgende week de weg op!
becas©

Re: Becas: EP3

Post by becas© »

Goedgekeurd zonder problemen! Volgende week papieren binnen :)
Locked