Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Re: Knite Force: NL 1991 Honda Civic 1.6i-VT EE9
Ben benieuwd Marcel.
Zo benieuwd om deze af te zien!
Wat een PROJECT...
Wat een PROJECT...
Lekker bezig Freek!
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Goed bezig Marcel, Gijs en ik komen toch snel weer keertje kijken...
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
- Knite Force
Als ik nu een fatsoenlijke PC had zou ik hier wat slechte Aaifoonspypics van mijn carbonnen dak kunnen plaatsen.
Maar helaas..........
Maar helaas..........

watsapp ze even door, dan post ik ze wel...

Zo... mooi hoor zo'n carbon dak 

Goed bezig!
Ben zeer benieuwd naar het eindreslutaat!
Ben zeer benieuwd naar het eindreslutaat!
pffff . . . rice
:P
:P
- Knite Force
Nog 1 dagje werken en het chassis kan naar de straler. Rolkooi is nu volledig af, bracket voor kachel is door Randall gelast, motorruimte is dicht, brandstofsysteem is volledig gemonteerd, bijna alle kit is nu verwijderd uit de motorruimte: we're getting there!! 

Heel cool! Pics?!
Nice man!! Klinkt erg goed!
ziet er zeker strak uit.ben zeker benieuwd als hij helemaal klaar is.volg deze auto al heel lang.bij zeker een fan van deze ee9.vind de ee9 mooie auto auto,s.groeten klaas
honda civic ep3 ctr
Jo& wrote:Heel cool! Pics?!
Yep, pics?

- Knite Force
Wegens een onverwachte ziekenhuisopname ben ik sinds 4 weken uit de running en staat de EE9 onaangeroerd bij Hontec. Doel was om voor eind 2012 de auto gestraald te hebben maar dit is dus niet gelukt.
Zodra ik me weer beter voel ga ik zsm weer aan de slag, was bezig met het verwijderen van alle kit uit de motorruimte ( en geloof me: dat was een fanatiek Japannertje die ze een kitspuit in zijn handen geduwd hebben)
Tot zover het slechte nieuws, want vanaf vandaag mag ik mij de trotse eigenaar noemen van Urvin's ex EP3. Vrij snel nadat ik de auto te koop zag staan heb ik contact gezocht met Urvin en ben de auto gaan bekijken. Na een proefrit was het voor mij snel duidelijk: dit moest hem worden. Dankzij Urvin's ultra relaxte en flexibele opstelling heb ik vandaag de auto overgenomen, en wát een super fijne auto heeft hij gebouwd in de loop der jaren. Petje af voor de setup, aan alles is te merken dat erover nagedacht is. Ik weet zeker dat ik hier heel wat plezierige kilometers mee ga beleven. Dus Urvin: nogmaals bedankt makker, volgende colaatje op Drachten is van mij!!
Eerste upgrades liggen al klaar: van de week met een vriend van me een heel nette set KW Variant 2 schroefset opgehaald en heb al een aantal jaar een HiSpec big brake kit in mijn schuur liggen (alvast voor de EE8 eigenlijk maar omdat ik niet weet of ik daar ooit nog daadwerkelijk aan ga beginnen nadat de EE9 klaar is heb ik besloten dat deze remmen dan maar op de EP3 moeten komen. Dus Wesley: here I come hahahahahahaha). Eigenlijk staat er dan nog maar een ding echt op mijn wishlist en dat is een LSD.
Uiteraard heb ik geen foto's
maar volgens mij weten jullie allemaal heel goed hoe de EP3 eruit ziet. 
Zodra ik me weer beter voel ga ik zsm weer aan de slag, was bezig met het verwijderen van alle kit uit de motorruimte ( en geloof me: dat was een fanatiek Japannertje die ze een kitspuit in zijn handen geduwd hebben)

Tot zover het slechte nieuws, want vanaf vandaag mag ik mij de trotse eigenaar noemen van Urvin's ex EP3. Vrij snel nadat ik de auto te koop zag staan heb ik contact gezocht met Urvin en ben de auto gaan bekijken. Na een proefrit was het voor mij snel duidelijk: dit moest hem worden. Dankzij Urvin's ultra relaxte en flexibele opstelling heb ik vandaag de auto overgenomen, en wát een super fijne auto heeft hij gebouwd in de loop der jaren. Petje af voor de setup, aan alles is te merken dat erover nagedacht is. Ik weet zeker dat ik hier heel wat plezierige kilometers mee ga beleven. Dus Urvin: nogmaals bedankt makker, volgende colaatje op Drachten is van mij!!

Eerste upgrades liggen al klaar: van de week met een vriend van me een heel nette set KW Variant 2 schroefset opgehaald en heb al een aantal jaar een HiSpec big brake kit in mijn schuur liggen (alvast voor de EE8 eigenlijk maar omdat ik niet weet of ik daar ooit nog daadwerkelijk aan ga beginnen nadat de EE9 klaar is heb ik besloten dat deze remmen dan maar op de EP3 moeten komen. Dus Wesley: here I come hahahahahahaha). Eigenlijk staat er dan nog maar een ding echt op mijn wishlist en dat is een LSD.
Uiteraard heb ik geen foto's

- vtec vince
Congrats met de aankoop van een hele nette ep3!
En beterschap natuurlijk.
En beterschap natuurlijk.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Ook hier gefeliciteerd ouwe neus. 

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Gefeliciteerd met de aankoop. Had stiekem al zo een vermoeden! 

Knite Force wrote:Uiteraard heb ik geen foto's![]()
Leugenaar!! Volgens mij heb ik toch minimaal 1 foto op facebook voorbij zien komen.