Doek even voorstellen

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Doek

Doek even voorstellen

Post by Doek »

Een goede middag allemaal,

Ik ben Duuk ben 21 jaren jong en kom uit Zoetermeer.
Ik rij nu nog in een leuke Fiat Punto Evo maar daar gaat hopelijk snel verandering in komen.

Mijn broertje en broer zijn me al voor geweest

Links de S2000 van mijn broer en de del sol vti van mijn broertje
Image

Ik ben al een tijd opzoek naar een leuke auto dat ook goed kan gebruikt worden voor het normaal gebruik.
Uiteindelijk ben ik uitgekomen op een CTR ep3 omdat het een mooie auto is maar ook een snelle bak.
Waarschijnlijk ga ik er eentje importeren, niet omdat het voordeliger is omdat je bijna op het bedrag uitkomt
maar om de ervaring (S2000 is ook import).

Ben al een tijdje zoet geweest met het uitpluizen van dit forum en ik kan niet wachten totdat ik een CTR heb,
aangezien jullie erg positief over de CTR zijn (kan ook niet anders aangezien dit een Type R forum is :cool :) .
Maar het aller belangrijkste is toch dat ik er een goed gevoel bij heb, en hoe kan je dat nou niet hebben bij zo'n auto
die 200pk haalt uit een 2L.

Ik hoop dat ik hier nog veel info mag vinden (denk dat dat wel zal lukken)

Groetjes Duuk
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Welkom op ons forum.
Veel plezier en hopelijk heb je der snel 1 gevonden.

Staat nog een mooie import in het te koop gedeelte ( een rode RHD CTR )
'98 JDM Integra Type-R
Robin type-r driver

Post by Robin type-r driver »

Welkom op het type-r forum, hopelijk word je zoektocht met tevredenheid en geslaagd resultaat afgerond. Succes
Doek

Post by Doek »

Dank jullie wel.. Die rode CTR ziet er idd goed uit maar is al "helaas" in Nederland, het is wel makkelijk.
Maar heb toch liever eentje die ik zelf uit Engeland haal en zelf importeer. ;)

Ik heb trouwens nog een vraag, ik hoorde namelijk dat er bij de ep3 een kwaaltje is zoiets met de ketting die de nokken aandrijven?
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Wat is er helaas aan een import die reeds in NL staat ?
De marge die de huidige eigenaar probeert te pakken ?

Persoonlijk denk ik eerder dat het je moeite van het importeren scheelt + je hoeft hem niet op te halen ;)
'98 JDM Integra Type-R
Doek

Post by Doek »

Haha dat is idd zo, en dat verkoper de marge probeert te pakken is logisch.
Maar mij gaat het ook om de trip er naar toe, zie het maar als een kleine vacantione ;)
Een ervaring rijker, het lijkt mij leuk om zoiets te doen.
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Daar heb je groot gelijk in.
De UK is zoiezo prachtig om te rijden ^^
'98 JDM Integra Type-R
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Hey, welkom en succes met je zoektocht naar een goeie EP3 van uit de UK. Er staan er massa's te koop daar.
Doek

Post by Doek »

Dank je wel.. Er staan er ontzettend veel te koop als je het vergelijkt met Nederland, als je hier op bijv marktplaats kijkt staan er maar 3 haha..
Zijn ze hier niet zo op de Type R of lijkt het maar zo ;)
Lucas79

Post by Lucas79 »

Welkom op ons forum! En niet vergeten lid te worden zodra je er eentje hebt... Dan blijft dit een geweldige club met veel liefhebbers. ;)
Deus Ex Machina!
Vtequila

Re: Doek even voorstellen

Post by Vtequila »

Welkom op het forum Duuk. Tof dat je je hier ook aanmeldt ook al heb je nog geen Type-R. Wat jij van plan bent heb ik vorig jaar gedaan! Ik ben ook een Type-R uit Engeland gaan halen. Dus ook zelf vanaf het ombouwen van de koplampen tot de APK het importeer-traject afgelopen. Mocht je enige informatie kunnen gebruiken dan kan je met mij contact opnemen. Ik heb alleen wel een DC5 geimporteerd en geen EP3 :) .

Jochem
- Rise 'n Shine! -
Hayvan

Post by Hayvan »

Welkom!

Doek wrote:Haha dat is idd zo, en dat verkoper de marge probeert te pakken is logisch.
Maar mij gaat het ook om de trip er naar toe, zie het maar als een kleine vacantione ;)
Een ervaring rijker, het lijkt mij leuk om zoiets te doen.

Mee eens!
Heb al veel auto's geimporteerd, maar ben elke keer net een klein kindje die wakker wordt met kerstmis in de ochtend wanneer het zo ver is :D
Jo&

Post by Jo& »

Doek wrote:Ik heb trouwens nog een vraag, ik hoorde namelijk dat er bij de ep3 een kwaaltje is zoiets met de ketting die de nokken aandrijven?

Mij niks bekend...
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Doek wrote:Dank je wel.. Er staan er ontzettend veel te koop als je het vergelijkt met Nederland, als je hier op bijv marktplaats kijkt staan er maar 3 haha..
Zijn ze hier niet zo op de Type R of lijkt het maar zo ;)

Komt natuurlijk ook wel omdat de EP3 en FN2 in Swindon UK gebouwd zijn. Vindt het dan wel logisch dat de Engelsen er wat meer mee rond rijden. ;)
CTR-Asch

Post by CTR-Asch »

Welkom. Wanneer staat de reis naar de UK gepland?
Doek

Post by Doek »

JDMTEG wrote:Komt natuurlijk ook wel omdat de EP3 en FN2 in Swindon UK gebouwd zijn. Vindt het dan wel logisch dat de Engelsen er wat meer mee rond rijden. ;)

haha logisch,, had ik kunnen weten ;) Ja ja jongens ik weet het.. Een groentje hierzo

CTR-Asch wrote:Welkom. Wanneer staat de reis naar de UK gepland?

Die is nog niet gepland, eerst zorg ik er voor dat ik de Fiasco verkoop en dan kan ik het financieel opbrengen :D
Maar ik heb in iig genoeg tijd om te voorbereiden en een auto uit te zoeken.

Maar als het niet goed uitkomt koop ik hier in Nederland een CTR, en ga ik samen met het vrouwtje toeren in the UK.
Kan ik alsnog genieten van het landschap daar, en genieten van de CTR.. Double like ;)
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Highlands zijn prachtig om te toeren... wel veel centen meenemen.
vtec vince

Post by vtec vince »

UK heeft idd een erg mooi landschap , zeker de moeite waard om een trip naar toe te maken!
Kijk wel uit wat je koopt, mijn advies : probeer een ctr via een clubmember te kopen.
Dat zijn toch vaak de liefhebbers.
Succes iig!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Locked