Even voorstellen. EP3 = weg andere ride zie laatste pagina :)
Re: Even voorstellen (hele) kleine update p5
Binnenkort eindelijk weer wat leuke updates voor de EP.....
DC-sports 4-2-1 race header (overgenomen van een forumlid)
Catback merk onbekend maar klink beter en heeft niet de restricties die het standaard rietje wel heeft ik kan later altijd nog iets mooiers/beters erop zetten.
Pu masterkit (is onderweg) en gelijk nieuwe endlinks voor en achter
En misschien.......een Tegiwa airbox :stampen:
Hopelijk is de masterkit snel binnen zodat die erop kan samen met de nieuwe endlinks dan opnieuw uitlijnen/apk en finally de header/auspuff eronder :lol:
p.s. helaas zijn mijn foto's van mijnalbum.nl eraf geknalt dus ik moet even iets anders vinden om foto's vanaf te uploaden.....suggesties?
DC-sports 4-2-1 race header (overgenomen van een forumlid)
Catback merk onbekend maar klink beter en heeft niet de restricties die het standaard rietje wel heeft ik kan later altijd nog iets mooiers/beters erop zetten.
Pu masterkit (is onderweg) en gelijk nieuwe endlinks voor en achter
En misschien.......een Tegiwa airbox :stampen:
Hopelijk is de masterkit snel binnen zodat die erop kan samen met de nieuwe endlinks dan opnieuw uitlijnen/apk en finally de header/auspuff eronder :lol:
p.s. helaas zijn mijn foto's van mijnalbum.nl eraf geknalt dus ik moet even iets anders vinden om foto's vanaf te uploaden.....suggesties?
Re: Even voorstellen (goodies in aantocht)
Lekker dan!!
Benieuwd naar de sound straks :-)
Benieuwd naar de sound straks :-)
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5
ik ook :razz:
Re: Even voorstellen (hele) kleine update p5
Gianni wrote:p.s. helaas zijn mijn foto's van mijnalbum.nl eraf geknalt dus ik moet even iets anders vinden om foto's vanaf te uploaden.....suggesties?
Photobucket?
@Jo& thnks ga ik binnenkort even proberen.
p.s. ik kon het niet laten de kevlar variant van de Tegiwa airbox is besteld :lol:
p.s. ik kon het niet laten de kevlar variant van de Tegiwa airbox is besteld :lol:
-
Hee Gi, mooi man. J vertelde me al erover. Mijn monoflex is ook al onderweg. Jij wilde de veren toch??
donkeykong wrote:Hee Gi, mooi man. J vertelde me al erover. Mijn monoflex is ook al onderweg. Jij wilde de veren toch??
Hangt er vanaf wat je ervoor wil hebben 8)
Nu ff serieus: ja ik heb zeker interesse in je veren, ik kan ze alleen niet meteen van je overnemen man.
-
hoeft ook niet hoor, ik moet eerst even kijken hoe die coilovers zijn, als ik het te hard vind gaan ze er weer onder uit
binnenkort kom ik weer naar haarlem.
binnenkort kom ik weer naar haarlem.
Ok is goed man, wanneer kom je weer naar haarlem?
-
anytime, moet J nog ff bellen. wanneer ben jij meestal vrij?
In de weekeinden kan ik vast wel wat tijd creëren
Re:
[quote="vtec vince"]Brandgat van een peuk en scheur in de bekleding van de stoel...dat is minder.
Maar dat zou ik voor 50 euro kunnen laten fixen hier in Oss ]
ik heb ook een aantal brandgaten in de bestuurderszetel van de vorige eigenaar :schieten: herstellen ze dat met nieuwe stof of werken ze het gewoon weg?
ik heb ook een aantal brandgaten in de bestuurderszetel van de vorige eigenaar :schieten: herstellen ze dat met nieuwe stof of werken ze het gewoon weg?
- vtec vince
Re: Re:
vabueli wrote:vtec vince wrote:Brandgat van een peuk en scheur in de bekleding van de stoel...dat is minder.
De beste man vertelde mij dat hij 50 euro per deel rekende om opnieuw te stofferen.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Het heeft mij €190 gekost voor het brandgaatje en de scheur.
Het brandgaatje hebben ze als het ware naar binnen genaaid waardoor er een extra plooi in de stoel is gekomen (valt niet op) en de scheur zat al op een plooi dus is ook mooi weggewerkt.
Helaas doen mijn foto's het niet meer maar ik zal ze binnenkort weer even uploaden met photobucket.
Het brandgaatje hebben ze als het ware naar binnen genaaid waardoor er een extra plooi in de stoel is gekomen (valt niet op) en de scheur zat al op een plooi dus is ook mooi weggewerkt.
Helaas doen mijn foto's het niet meer maar ik zal ze binnenkort weer even uploaden met photobucket.
-