CWATR wrote:Een sc plaatsen.... :roll: kun je net zo goed een kant en klarte turbomeuk kopen van VW of renault.
ooit al sc gereden?
je zal je mening dan wel herzien
CWATR wrote:Een sc plaatsen.... :roll: kun je net zo goed een kant en klarte turbomeuk kopen van VW of renault.
bertje wrote:Vind ik ook, neem dan een turbo.. Walbro brandstofpompje,uitlaatje,intake+remap en hoppa 100+ PK erbij...
Hoef je niks extra`s aan te passen e.c.
Met die aanpassingen word je R er ook niet goedkoper op in vergelijking met auto`s die standaard als voorzien zin.
D.
Roy wrote:Met een Sc haal je bij lange na niet 100 extra pk.
Heelveel € uitgeven,terwijl een Turbo concurent met een chipie je weg blaast.
LCR wrote:Roy wrote:Met een Sc haal je bij lange na niet 100 extra pk.
Heelveel € uitgeven,terwijl een Turbo concurent met een chipie je weg blaast.
hmmmmm
Dan heeft een vriend van mij met zijn Megan R de verkeerde chips gehaald dan :mrgreen:
DH wrote:Met een Evo 8 stock 270pk 355nm: Intake,uitlaat,brandstofpomp en remap 340/350pk en boven de 400nm koppel...( 0-100 4,5sec en topspeed tegen de 270+)
En omdat de Evo gemaakt is voor een hoger vermogen, maar slap afgesteld is om uitstoot e.c. gaat hij aleen maar lekkerder rijden.
1/10 verbruik en een onderhoud dat te overzien is omdat hij ervoor gemaakt is voor de vermogens, om de 6k wat olie je hebt een redelijk daily...
Wat duurdere aanschaf en verzekering maar een hoop potentie tegen een redelijke prijs.
AWD+ ACD AYC, waardoor het vormogen tussen elk wiel op verschillende ondergronden gereguleerd word en dus een goede wegligging ok met veel vermogen.
Denk dat het redelijk hetzelfde is voor Subaru..op de wegligging na dan.. :mrgreen:
Megane is Frans... :P
Roy wrote:Met een Sc haal je bij lange na niet 100 extra pk.
Heelveel € uitgeven,terwijl een Turbo concurent met een chipie je weg blaast.
slydawg wrote:Roy wrote:Met een Sc haal je bij lange na niet 100 extra pk.
Heelveel € uitgeven,terwijl een Turbo concurent met een chipie je weg blaast.
integra wrote:Ik zou op plek 2. toch zeer zeker voor de wegligging gaan. Daar pak je de tijdwinst.
-Schokbrekers/Veren.
-Camber/Caster
-Bushings
-Swaybars enz.
iVTEC-fab wrote:standaard SC Kit van CPL racing.
laat die manne 2 a 3 dagen aan je FN2 sleutelen en je hebt +/- 310 pk's
imo is +/- 300 pk het ideale getal voor de FN2, alles daar boven wordt gewoon een probleem om nog op het asfalt te krijgen met FWD.
http://www.youtube.com/watch?v=F9ijQ3ppb_4
http://www.youtube.com/watch?v=e5H8Q9V3-iQ
official website:
http://www.cplracing.co.uk/index.php?id=51