Goedendag,
Ik ben me itr aan klaarmaken voor rdw keuring.
Welke uitlaat zal ik de keuring mee doorkomen :
MUGEN TWINLOOP.....?
INVIDIA G200.....?
heeft iemand ervaring met rdw keuring en prestatie uitlaten ...?
Keuring is voor decibel omdat me papieren in beslag genomen zijn.
Mvg, sebas
Uitlaat vraagje
Re: Uitlaat vraagje
Met beide uitlaten heb ik geen ervaring, maar kan je geen originele regelen ?
Daarmee kom je er zeker wel doorheen.
Daarmee kom je er zeker wel doorheen.
Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.
Diameter komt niet overeen met de stnd demper
mijn diameter is 60 en een stnd 51 uit me hoofd
mijn diameter is 60 en een stnd 51 uit me hoofd
Aaa vervelend.
Ik weet uit ervaring dat een maat van me geluid dempend wol of iets in zen uitlaat had gedaan, hij liep toen wel wat slecht maar kwam wel door de keuring. Toen hij weer naar huis reed schoot het eruit toen hij wat dieper het gas in trapte.
Is ook een optie :dunno:
en anders een tussen stukje laten lassen dat je wel weer een originele eind demper erop kan doen.
Als het toch tijdelijk is. En dan ben je verzekerd voor de toekomst. Als ze je dan weer pakken, dan kan je het zo weer ombouwen ?
Ik weet uit ervaring dat een maat van me geluid dempend wol of iets in zen uitlaat had gedaan, hij liep toen wel wat slecht maar kwam wel door de keuring. Toen hij weer naar huis reed schoot het eruit toen hij wat dieper het gas in trapte.
Is ook een optie :dunno:
en anders een tussen stukje laten lassen dat je wel weer een originele eind demper erop kan doen.
Als het toch tijdelijk is. En dan ben je verzekerd voor de toekomst. Als ze je dan weer pakken, dan kan je het zo weer ombouwen ?
Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.
Heb geen ervaring met deze systemen.
Ik kan ernaast zitten maar volgens mij is belangrijkste dat de uitlaat gas/ lek dicht is en ik dacht dat je maximaal 88 db aan geluid mag hebben.
Mocht je boven de geluidsnormen zitten, ff andere demper ertussen plaatsen denk ik.
Ik kan ernaast zitten maar volgens mij is belangrijkste dat de uitlaat gas/ lek dicht is en ik dacht dat je maximaal 88 db aan geluid mag hebben.
Mocht je boven de geluidsnormen zitten, ff andere demper ertussen plaatsen denk ik.
- Gaskleppie
De mugen twinloop komt er zeker doorheen, de G200 is een twijfel geval.
Gaskleppie wrote:De mugen twinloop komt er zeker doorheen, de G200 is een twijfel geval.
Dan ga ik op zoek naar een mugen twinloop.
wordt er helemaal gestoord van die politie op me hielen.
Bedankt voor de reactie
RDW kijkt niet naar geluid, alleen naar uitstoot. Beiden zullen dus goed zijn, als je maar een goede cat eronder hebt.
De RDW kijkt niet naar geluid, ze luisteren er wel naar.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007