Het is varierend, het schakelen van 1 naar 2 wil ook nog weleens lastig gaan bij het optrekken na een stuk gereden te hebben, dan zal het waarschijnlijk nieuwe synchro's worden

Jo& wrote:Sorry geen tijd om je hele topic door te lezen.
Maar heb je de versnellingsbak olie al verwisseld?
Vtequila wrote:Jo& wrote:Sorry geen tijd om je hele topic door te lezen.
Maar heb je de versnellingsbak olie al verwisseld?
Is niet mijn topicmaar goed, de bakolie is eind feb 2011 nog vervangen, MTF-3
Vtequila wrote:Jo& wrote:Sorry geen tijd om je hele topic door te lezen.
Maar heb je de versnellingsbak olie al verwisseld?
Is niet mijn topicmaar goed, de bakolie is eind feb 2011 nog vervangen, MTF-3
L4urenZ wrote:Vtequila wrote:Jo& wrote:Sorry geen tijd om je hele topic door te lezen.
Maar heb je de versnellingsbak olie al verwisseld?
Is niet mijn topicmaar goed, de bakolie is eind feb 2011 nog vervangen, MTF-3
Hoeveel KM nog verder??
V-tje integra wrote:ik rij op dit moment mer castrol edge 10w60... maar blijkbaar zou dit zeer slecht moeten zijn voor men b18c6... zou te dik zijn bij hoge temp... dus denk ik over te gaan naar 5w30.... ale da raden ze mij toch aan... aangezien ik een oliecooler heb... iemand die me wat uitleg kan geven waarom die 10w60 slecht is? Thx
Grtz
Gaskleppie wrote:Even als voorbeeld: Ik rij zelf namelijk ook op 10W60 maar dat doe ik omdat mn auto meer circuit kilometers maakt dan straat kilometers. De hele winter staat hij ook lekker stil in de garage. Vorige week haalde ik de olie koeler slangen los en wilde de olie er uit laten lopen. Dit was er na een dag pas helemaal uitgelopen en wat er toen in de opvang bak lag leek nog meer op appelstroop dan op motor olie. Ik kon de bak op zn kop houden en het liep er niet eens uit!
daxcer wrote:Ook
Welke olie gebruikt honda eigenlijk voor de fn2 ?