iVTEC-fab wrote:DH wrote:"iVTEC-fab":3ax2dv37 wrote:tot vorig jaar deed ik ook 1x per week schietsport, maar ben ik mee gestopt wegens de financiën.
Waarmee schoot je en op wat voor schietbanen?
Als ik ooit de overstap ga maken naar vredige burgerleven zou ik ook graag blijven schieten..
Van het berekenen van de kogelbaan en de consentratie eromheen schiethouding,richten,ademhaing,afdrukken en narichten.. :worshippy:
Hoef geen "gun" thuis ofzo, maar gewoon de voldoening opdoen bij een dagje schieten.. :toost:
Ik schoot bij 'De Rommert' in Andel. Die hebben een 100m indoor baan 8)
voornamelijk schoot ik nog met de 9mm van de baan zelf. die hebben een mooie SIG P210 liggen.
Ik ben er net aan een jaartje actief in geweest, tot ik moest stoppen. vrouw verloor haar baan, moest dus het e.e.a. bezuinigd worden.
mijn wens was en is altijd nog dus het lange afstand schieten met een mooie Steyr SSG 08 of een Savage Arms Palma 12.
moest er wel even €5000,- minimaal gespaard worden om één van die 2 op m'n naam te kunnen schrijven :shock:
Zodra we het financieel weer aankunnen ga ik wel terug naar de schietsport, vind het ook machtig.[/quote:3ax2dv37]
Hahaha dan heb je ook niet over een paar "geweertjes", wat dat betreft zou ik me wel vermaken in de US of A.
Dagje schieten in de bergen BBQ erbij.... :worshippy:
Dat is speciaal spul, dan moet je ook een lange en open baan hebben..en de patronen zullen niet cheap zijn lijkt me.
Ik probeer misschien via m`n werk schutter/spotter lange afstand te worden met een L96 Artic warfare .338, maar dat hangt van m`n volgende functie af.
Beetje jammer hier, semi automaat is gay als je een asault rifle hebt.. :lol: