Howdy!
Mijn broertje heeft sinds kort een Civic Aerodeck VTI. Nu is er een naaf krom en ik vraag me af wat voor onderstel er onder zit.
Sommige zeggen dat het een Prelude onderstel is maar ik heb graag zekerheid. De steek is 4x114,3.
Volgens mij is de auto gelijk aan een MB6 qua uitlaatlijn etc maar ook dit weet ik niet zeker.
Thx voor de info vast!
Greetz,
RedSun
Honda MC2 onderstel
Re: Honda MC2 onderstel
Onderstel is gelijk aan een MB6 en heeft een grote vergelijking met een 1996 JDM Integra.
Alleen de klauwen zijn iets anders ( of de ITR velgen ) gezien een MB6 remklauw aanloopt met '96 ITR velgen
Alleen de klauwen zijn iets anders ( of de ITR velgen ) gezien een MB6 remklauw aanloopt met '96 ITR velgen
'98 JDM Integra Type-R
Top dank je wel!
Het probleem is dat ik een naaf en lager voorzijde nodig heb maar als ik op MB6 of MC2 zoek dan kom er bijna niets naar voren.
Weet jij of die hetzelfde is als van de JDM ITR?
Het probleem is dat ik een naaf en lager voorzijde nodig heb maar als ik op MB6 of MC2 zoek dan kom er bijna niets naar voren.
Weet jij of die hetzelfde is als van de JDM ITR?
Nana korobi ya oki
Nee wielnaaf. Maar vermoedt dat de aandrijfassen van een ITR dikker zijn dus dat die niet past.
Nana korobi ya oki
Ik geloof dat de achterkant ook wat langer is in totaal tegenover een DC2 spec 96 onderstel... wielen en velgen vallen wat breder uit de wielkasten.....
Ja ongetwijfeld.
Heb inmiddels naven gevonden van een MB6 welke gelijk zijn.
Was wel een aardige zoektocht haha.
Heb inmiddels naven gevonden van een MB6 welke gelijk zijn.
Was wel een aardige zoektocht haha.
Nana korobi ya oki