iVTEC-fab wrote:voor 240 / 245 pk zou ik zeker in mijn handen klappen equels 120 pk per liter, er zijn niet zoveel atmosferische motoren die dat halen.
GT3 RS 4.0 spant misschien de kroon met 125 pk per liter. (OEM)
iVTEC-fab wrote:voor 240 / 245 pk zou ik zeker in mijn handen klappen equels 120 pk per liter, er zijn niet zoveel atmosferische motoren die dat halen.
S2000 ook niet vergeten!
Ja die heeft al stock 240...wat je ook kan doen met fn2 is de japanse ECU er in zetten dan heb je ook 240..maar ga je niet harder dan 180...
De Japanse JDM ecu past niet in onze FN2 omdat ie een ander protocol gebruikt.
De Amerikaanse USDM ecu zou wel weer passen, maar vergt installatie van hondata flashpro om de compensatietabellen te herprogrammeren om geschikt te maken voor gebruik in combinatie met de FN2.
culasse wrote:De Japanse JDM ecu past niet in onze FN2 omdat ie een ander protocol gebruikt. De Amerikaanse USDM ecu zou wel weer passen, maar vergt installatie van hondata flashpro om de compensatietabellen te herprogrammeren om geschikt te maken voor gebruik in combinatie met de FN2.
thnx voor je bericht ik heb je net een Email gestuurd omdat ik je verhaal op het forum las over de hondata flashpro
S2000 ook niet vergeten!
I know, overigens de MKII (AP2) S2000 heeft stiekem iets meer CC's gekregen (2.157) ipv onze 1.997, zonder vermogens winst op piek.
Maar zoals ik al zei, er zijn er niet zo heel veel, niet dat er geen enkele andere was. Ieder Type-R blok zit volgens mij wel in het 100 pk / liter lijstje.
Ook de B-series.
Civic_R_GMtec wrote:Vandaag te horen gekregen dat ik op 100% tuning in ahoy sta :-D
Foute shizz man, tussen al dat glimwerk en sjonnies!! :lol:
Just kidding :wink:
Haha, Je heb wel gelijk maar ik werd gevraagt en vond het wel een eer maar 1 ding doe ik niet en dat is glimmen. Vandaag werd ik ook uitgenodigd voor automaxx in Biddinghuizen toch even langs geweest, toen kwam er een meisje van de organistatie die vroeg of ik mee wou doen met Show&Shine maar bij mij valt er niet veel te Shineen