L4urenZ wrote:Jeeh weer iemand die zijn EK naar 5lug brengt. Staat erg mooi zo'n set ITR wielen onder een EK.
Ook meteen je booster upgraden ?
Welkom en have fun.
Jha man.
Ik heb helaas een 15/16 booster gehaald, want ik heb al de banjo's daarvoor besteld. De komen speciaal uit de VS. Ik heb hier spijt van omdat ik dacht dat ik 262/242 zou gaan rijden. Maar ik ga het circuit niet op gelukkig ofzo.
Thankss btw haha itr velgen staan iddd dikk. Nu maar even klauwenm schijven en blokken regelen.
mln wrote: Ik heb helaas een 15/16 booster gehaald, want ik heb al de banjo's daarvoor besteld. De komen speciaal uit de VS. Ik heb hier spijt van omdat ik dacht dat ik 262/242 zou gaan rijden. Maar ik ga het circuit niet op gelukkig ofzo.
Thankss btw haha itr velgen staan iddd dikk. Nu maar even klauwenm schijven en blokken regelen.
Het is nog wel te doen zonder je booster te upgraden,maar je moet wel flink trappen dan xD
mln wrote: Ik heb helaas een 15/16 booster gehaald, want ik heb al de banjo's daarvoor besteld. De komen speciaal uit de VS. Ik heb hier spijt van omdat ik dacht dat ik 262/242 zou gaan rijden. Maar ik ga het circuit niet op gelukkig ofzo.
Het is nog wel te doen zonder je booster te upgraden,maar je moet wel flink trappen dan xD
Ik heb gelukkig wel een Vti HRc gehaald hehe.
Moet ik dan echt flink harder trappen? Naja ik race niet heel veel maar als het moet :thumbs: