Waar heb jij kart gereden? Chrono? Knaf? NAB? Ik heb ook jaren (Lees 11 jaar) Wedstrijden gereden voor Topkart (Team Slangen) voor de NAB en 2 jaar voor de KNAF. Laatste jaar in de KZ2 klasse. Weet niet of het nu nog groot is? Toen reden er 30 man mee in die klasse. :razz: Op welke kart rij je? :toost:
Ik heb hoofdzakelijk bij de 4takt bij de chrono gereden. Voornamelijk kombikart ik de begin jaren.
Wat ik beetje heb gerden is Mini 4takt(kombi)>Wfjunior(kombi)>Prokart(eerst kombi daarna Koene)> rk1(voral testwerk voor VZ racing gedaan op een maddox)
Op het moment heb ik niks maar waarscheinlijk binnenkort een gillard daytona met Rotax SR.
mrkeffo wrote:Nou de Ctr bevalt formidabel rijd heerlijk, moet wel zeggen moet erg wennen aan een relatief stille uitlaat in vergelijking tot de crx haha.
heb even wat spulletjes bij de honda dealer gehaald:
-Bak olie -Oliefilter -Afdichtringetjes voor het vervangen van motor en bak olie -Nieuwe pookknop OEM was beetje vaag geworden
Planning voor de wekzaamheden zijn voor vanavond dus dan kan hij er weer een jaar tegen aan. :mrgreen:
Let op dat je Honda MTF3 bakolie gebruikt. Andere olieën staan bekend om het veroorzaken van problemen. Veel plezier met je EP3! En ik had je graag op de kartbaan gezien na onze ALV! Binnenkort misschien maar een kartmeeting houden?
Ik heb definitief een aanhanger voor het karten. Zodra die klaar is word hij opgehaald en dan gaan we gelijk de Gillard met rotax senior ophalen die in onderdelen nog ligt dus die meot even opgebouwd worden nog.
Ben er zo blij mee. Inmiddels heb ik niet stil gezeten beetje offtopic maar wel heel leuk. Waar ik vorige week donderdag en vrijdag mee bezig ben geweest toen ik vrij was. Kartje opbouwen van ja alleen chasis naar nu de laatste foto. Moet nog wat kleine dingetjes doen maar zeg dat hij voor 90% klaar is. Het is een Rotax max 125cc tweetakt met ongeveer 28,5 pk en max 14000 toeren :twisted:
dus wanneer gaan we rijden? haha :mrgreen:
Het resultaat:
De Ctr bevalt zeer goed zie wel dat de remblokken achter wat minder aan het worden zijn dus denk dat ik binnenkort maar ferodo ds2500s ga bestellen en zodra het wat beter weer is remklauwtjes netjes rood maken en naafjes zwart of zilver maken. En kan iemand mij vertellen wat het verschil is met een Uk spec CTR aangezien ik zeer geïnteresseerd ben in een skunk2 uitlaat en die zou voor de uk spec bestemd zijn?
Wielen liggen inmiddels gepoedercoat thuis. Ferodo ds2500 voor+achter liggen thuis te wachten met nieuwe OEM remschijven voor. Gister avond de remklauwen mooi rood geverfd, maar toen ontdekte ik dat me remzuiger het laatste stuk met terug duwen vast zit. Dus heb vanmorgen even een nieuwe zuiger besteld met keringen enzo. Ook heb ik castrol SRF dot 4 remvloeistof besteld.
Kortom ben maar is goed onderhoud aan t plegen aan de remmetjes en vind de kleur van de wielen erg netjes dus zal binnenkort even foto's maken.
Hierbij wat foto's van de shoot van Robin en mij. Ben zeer tevreden hoe de ep3 er nu bij staat zoals julie zien een andere uitlaat het is een dc sport geworden. En katjana nog super bedankt voor de foto's en uiteraard de gezelligheid!