updates en downdates en nog van alle k*t :mrgreen:
Updates:dit weekend contact gehad met Martijn (Bekereom Tuning),tegen alle verwachtingen in kan ik zaterdag al op de Dyno :mrgreen:
dus aangezien ik alle stukken heb,meteen aanbod aangenomen en beginnen sleutelen.
Downdates:het heatschield blijkt niet te passen icm een Skunk2 intake,bij de Skunk2 geen pakking bijgehad wegens tweedehands aankoop bij RSP
meteen dan maar een Hondata exemplaar besteld,want de verkoper was 100% zeker dat deze ging passen.
paste perfect:totdat m'n schoenen zeiknat werden,na het vullen van de koelvloeistof :-?
De hoop opgegeven en de oeroude LOCTITE bovengehaald (F*ck die laatse PK,door het ontbreken van de thermal gasket :lol: ) die is nu aan het drogen dus morgen maar weer verder.
Bij de demontage van de OEM-arb de stabilisatorverbindingsstangen(wat een woord) ook "mogen" doorslijpen,dus nieuwe bestellen ,mits een dag wachttijd
Nog steeds niet opgeven en door naar het volgende:de ENERGY SUSPENSION motormount insert plaatsen,want daar kan niks mis gaan :roll:
De OEM motorsteunen blijken gescheurd te zitten,dus geen half werk en zonet de nieuwe besteld die hier pas morgen zullen zijn. :dontspeak:
3 dealers gebeld en geen van allen hebben deze op voorraad,ondanks het een veel voorkomend probleem is
Dus nu maar even afkoelen op de PS3 aangezien ik "werkloos" ben
en zo komt zaterdag steeds dichter en er kan nog zoveel verkeerd gaan :silly:
keep on smiling