Ray's EP3, EE9 & FA5 | 2018 Update! P18

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
donkeykong

Re: Ray's EP3 ( Recaros gemonteerd!! pag. 6 )

Post by donkeykong »

L4urenZ wrote:
Gianni wrote:Mooie zetels :thumbs: , maar waarom wil je een schroefset? ben je ook echt van plan om het circuit op te gaan? dan kan ik het begrijpen.

Omdat je met een schroefset de hardheid en de hoogte in kan stellen.
Dat lukt met met alleen veren niet :)

Vandaar dat als je net iets meer wilt dan die ene 4 cm omlaag, je imho beter voor een schroefset kan kiezen.

vraag is gaat ie dat doen?? :)

duurde wel even met die stoelen, zit veel lekkerder he dan die standaard ep stoelen :)
Ray

Post by Ray »

donkeykong wrote:
L4urenZ wrote:
Gianni wrote:Mooie zetels :thumbs: , maar waarom wil je een schroefset? ben je ook echt van plan om het circuit op te gaan? dan kan ik het begrijpen.

Omdat je met een schroefset de hardheid en de hoogte in kan stellen.
Dat lukt met met alleen veren niet :)

Vandaar dat als je net iets meer wilt dan die ene 4 cm omlaag, je imho beter voor een schroefset kan kiezen.

vraag is gaat ie dat doen?? :)

duurde wel even met die stoelen, zit veel lekkerder he dan die standaard ep stoelen :)

Ja als ik iets koop doe ik het gelijk goed. Want ik Zit er wel aan te denken om er ook het circuit mee op te gaan :stampen:
En deze stoelen zitten LEKKER :clap ben er echt super blij mee !
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
Gianni

Post by Gianni »

Dan moet je het gewoon doen, persoonlijk zou ik eerst zonder schroefset gaan rijden op het circuit zodat je kunt kijken wat je kan en wat het verschil is straks met de schroefset.
Heb je al iets op het oog?

Maare wat is er zo ''slecht'' aan alleen veren dan? als je het alleen met een schroefset gelijk goed doet? voor mij heeft het bijv. totaal geen nut elke dag naar me werk te karren met een peperdure schroefset van Tein o.i.d.....
Ga je echt het circuit op (zoals jij zegt dat je gaat doen) kan ik het begrijpen maar voor de meeste is het allemaal dikke overkill....want wie kan er echt zeggen dat ie het uiterste uit zijn/haar auto haalt op de openbare weg.(we zouden het misschien wel willen of durven maar is gewoon niet altijd mogelijk)
Ray

Post by Ray »

Gianni wrote:Dan moet je het gewoon doen, persoonlijk zou ik eerst zonder schroefset gaan rijden op het circuit om te kijken wat je kan en wat het verschil is straks met de schroefset.
Heb je al iets op het oog?

Ja mischien ga ik ook eerst een keer zonder schroefset rijden
En ik heb nu Racing Logic's op het oog van all4honda. zijn niet extreem duur maar hoor er echt goeie dingen over. :)
Zat ook te denken aan Tein Superstreet alleen die prijs is een stuk hoger en er zijn ook te veel mogelijkheden waar ik toch allemaal niks van snap :o ops:
maargoed ik heb nog ff de tijd :)
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
Gianni

Post by Gianni »

Die racing logic's zijn toch ook al gauw een eurootje of 800?
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Ik zeg niet dat alleen veren slecht zijn.
Het enige dat ik zei, is dat als je meer verlangt dan alleen die 4cm omlaag en de potentie hebt om te gaan vrij rijden, je dan beter voor een schroefset kan gaan.

Persoonlijk vind ik dat de vraag "ga je circuit" rijden niet gesteld moet worden als men aangeeft een schroefset te willen.

Just my 2 cents :)
'98 JDM Integra Type-R
Ray

Post by Ray »

Ja die racing logics zijn nu 800,-
+ ik weet ook nog niet hoeveel ik omlaag wil. (daarom lijkt schroefset mij beter dan veren. want daar ben je aan gebonden)
en als ik dan veren heb en ik wil toch een schroefset zit ik weer opgehoopt met een set veren. daarom wil ik het gewoon in 1x goed doen :)
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
vtecmoon

Post by vtecmoon »

mooi gedaan die recaro stoelen erin. Hoe heb je het opgelost met de SRS airbag systeem, gewoon een dummy sensor erin ofzo of brand het SRS lampje gewoon nu?
naad

Post by naad »

stoelen zien er nice uit man. Ze zullen ook wel een stukje lekkerder zitten ten opzichte van de oem stoelen?
als je trouwens nog een andere catback zoekt, ik heb nog een J'sRacing demper te koop staan :D
Gianni

Post by Gianni »

@ray : helder :wink:
@ lau : ik dacht dat Ray veren slecht vond ;-) maar hoezo is dat gek als men dat vraagt? ik ''persoonlijk'' zou het zonde vinden als je er niets anders mee doet dan van A naar B karren......en natuurlijk zie ik het voordeel van een schroefset t.o.v. alleen veren in.
Alleen ''denk'' ik dat je moet afwegen of het je waard is en moet kijken wat je met je auto doet.(en dat heeft hij gedaan prima toch?)

Verder moet iedereen doen wat hij/zij wil maar als je iets op een forum zet kun je er vragen of opmerkingen (puur uit interesse) over krijgen.....of niet? :wink:
XavCTR

Post by XavCTR »

Ziet er goed uit Ray, netjes!
DJJ

Post by DJJ »

Hoi Ray,

Jouw EP3 staat er netjes bij! Ik twijfelde erg tussen een EP3 en ATR
Ben uiteindelijk toch voor de ATR gegaan, miss iets minder snel maar vind het model zo mooi :)

Gr
Danny
Ray

Post by Ray »

@vtecmoon: Er is een setje EP rails aangepast dus geen probleem met foutcodes :)
@naad: Stoelen zitten super :D , alleen heb nu echt ff geen geld voor je J's
@XavCTR: Dankuu!! :D
@DJJ: Vind je Accord ook super mooi hoor :) en denk dat het snelheids verschil niet echt denderend is
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
LaurenZ

Re: Ray's EP3 ( Recaros gemonteerd!! pg.6 & rijbewijs kwijt

Post by LaurenZ »

Graag even geen discussie over het verliezen van ray zijn roze pasje :)
Dit om privacy redenen, svp
'98 JDM Integra Type-R
donkeykong

Re: Ray's EP3 ( Recaros gemonteerd!! pg.6 )

Post by donkeykong »

ik begrijp het :)
Ray

Post by Ray »

donkeykong wrote:Privacy? Leg uit :)

Aangezien dit forum open is voor iedereen. heb ik zelf besloten om even niks meer te posten hierover. totdat ik een uitspraak heb
Bedankt voor iedereens hulp en begrip.

Ray
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
naad

Post by naad »

begrijpelijk, ik hoop dat je hem snel weer terug hebt man..
Jo&

Post by Jo& »

Helemaal je eigen keus om iets wel of niet te posten. En denk er idd aan dat het forum in principe open is voor iedereen.
Als je toch iets kwijt wilt of vragen oid kun je misschien in het leden gedeelte posten, daar kunnen alleen leden in.
Ray

Re: Ray's EP3. Komende tijd ff niks meer.. :(

Post by Ray »

het Eindoordeel van de Rechter:

Ik dacht er mooi vanaf te komen met de boete van 290,- en een Punt
maar schijn bedriegt!
2 weken na het ontvangen van de boete krijg ik een aangetekende brief van 't CBR in de brievenbus.
Bij het zien van het CBR logotje wist ik al hoelaat het was :(
en ja hoor, EMG cursus te pakken :evil:
kosten?
300,- voor het opleggen van de EMG.
510,- Voor de uitvoering.
1 intake dag en 3 dagen cursus
eerste gedachte: I'M F*CKT! en Bye Bye Schroefset :cry:
Advocaat zegt dat er weinig meer aan te doen is dus laat ik het hier ook bij.
Persoonlijk snap ik nou echt niet waar die 810,- voor nodig is. 200 a 300 euro kan ik nog begrijpen maar 810,- is echt van de zotten!!
de komende tijd zal ik ook ff niks meer aanpassen aan de auto want dit hakt er aardig in zo :| eerst maar weer eens wat sparen.
Verder mag ik op dit moment nog wel rijden (gelukkig) en hoop ik dit seizoen nog wel bij diverse Meetings/evenementen (en de uitdeukdag :lol: ) te zijn :)
Tip: Pas echt op met wat je doet! ze nemen maar al te graag je rijbewijs in en geven je er een cursus bij! (Zo rolt het geld weer bij de overheid en dat is weer goed voor de economie he :dunno: lol )

Bedankt nog voor de tips en adviezen allemaal!
and Keep Up the good work :)

Grtz

Ray
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
vtec vince

Re: Ray's EP3. Komende tijd ff niks meer.. :(

Post by vtec vince »

Dat sucks man!

Buiten het behoorlijke bedrag wat het je kost, en ook nog een paar vrije dagen kwijt.
Ik zat gister wegmisbruikers te kijken, daar nam iemand een rotonde verkeerd om.
Die kwam er met een boete vanaf , maar Spee vond ook dat hij aan de curses had mogen deelnemen.
Je kon weleens gelijk hebben met de staatskas vullen...

Anyway, succes ermee Ray!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Locked