Uitdeukdag verzet
Uitdeukdag verzet
Update: helaas andere datum
Helaas gaat het deze keer niet door.
Reden: marginaal aantal aanmeldingen waarbij nog een afmelding. Daarbij komt dat de locatie die wij in gedachte hadden nog niet door kan gaan.
We komen asap met een nieuwe datum, dan proberen we het weer!
------
Prijzen +/- als indicatie:
BBQ €15,-
€50 voor de eerste deuk en +€15 voor elke volgende. Bij zeeer veel deukjes zijn er mogelijkheden om een schappelijker aanbod te doen. Bijv bij meer dan 3 al soms.
Eventueel met BBQ mocht dat het verschil maken. Na aanmelding is betaling vooraf €50,- de rest op de dag zelf.
Uitdeuken:
1. Jo&: 1 deukje
2. Lucas79: 3-5 deuken
3. Tim: OVB
4. real187: 1 deuk
5. Ray: 3 deuken
BBQ:
1. Jo&: 2x
2. Lucas: 1x
3. Laurens: 1x
4. Tim: 2x
5. real187: 1x OVB
6. Ray 1x
7. Radjen 1x
8. RJB1988 OVB
Helaas gaat het deze keer niet door.
Reden: marginaal aantal aanmeldingen waarbij nog een afmelding. Daarbij komt dat de locatie die wij in gedachte hadden nog niet door kan gaan.
We komen asap met een nieuwe datum, dan proberen we het weer!
------
Prijzen +/- als indicatie:
BBQ €15,-
€50 voor de eerste deuk en +€15 voor elke volgende. Bij zeeer veel deukjes zijn er mogelijkheden om een schappelijker aanbod te doen. Bijv bij meer dan 3 al soms.
Eventueel met BBQ mocht dat het verschil maken. Na aanmelding is betaling vooraf €50,- de rest op de dag zelf.
Uitdeuken:
1. Jo&: 1 deukje
2. Lucas79: 3-5 deuken
3. Tim: OVB
4. real187: 1 deuk
5. Ray: 3 deuken
BBQ:
1. Jo&: 2x
2. Lucas: 1x
3. Laurens: 1x
4. Tim: 2x
5. real187: 1x OVB
6. Ray 1x
7. Radjen 1x
8. RJB1988 OVB
-
Jo& wrote:Rikky wrote:Graag, maar in 2012 komt de integra niet buiten
Ok het betreft wel echt 2012 dus als je in 2013 uit wilt laten deuken dan niet stemmen aub.
Ik heb ook niet gestemd :wink:
Ligt eraan hoe me daily ervoor staat die tijd, anders kom ik wel even kijken
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
Re: Uitdeukdag
Heb (gelukkig) geen deuken maar ik kom voor de gezelligheid wel graag langs.
Afhankelijk van datum, voor mij 1 of 2 deukjes. Kan de uitdeuker ook kunstof uitdeuken, of alleen metaal?
Deus Ex Machina!
Waarschijnlijk alleen metaal. Plasticdelen herstellen is een vak appart. Als ie al de kennis en spullen ervoor heeft kan ik me niet voorstellen dat hij dit op een uitdeukdag doet in verband met zijn te verdelen tijd.
En wat voor ex-Honda rijders die helaas geen lid zijn geweest?
Mijn Impreza WRX heeft geloof ik naast een knikkerbaan gewoond. Nu kan je zeggen, ga lekker naar het SCN forum, maar ik vind dit forum veel gezelliger dan het SCN forum ;-).
Mijn Impreza WRX heeft geloof ik naast een knikkerbaan gewoond. Nu kan je zeggen, ga lekker naar het SCN forum, maar ik vind dit forum veel gezelliger dan het SCN forum ;-).
[quote="Tenck"]En wat voor ex-Honda rijders die helaas geen lid zijn geweest?
Mijn Impreza WRX heeft geloof ik naast een knikkerbaan gewoond. Nu kan je zeggen, ga lekker naar het SCN forum, maar ik vind dit forum veel gezelliger dan het SCN forum ]
Dan blijf je toch lekker hangen hier :wink:
En tsjaaaa dan had je lid moeten worden... :satan:
Mijn Impreza WRX heeft geloof ik naast een knikkerbaan gewoond. Nu kan je zeggen, ga lekker naar het SCN forum, maar ik vind dit forum veel gezelliger dan het SCN forum ]
Dan blijf je toch lekker hangen hier :wink:
En tsjaaaa dan had je lid moeten worden... :satan:
Nou mensen 9 autos die uitgedeukt moeten worden... Dat zijn er eigenlijk op het randje net te weinig. Zeker als er bijv 2 mensen op die datum niet kunnen. Dan houden we er 7 over.
Hopelijk zijn er nog meer mensen die van wat deukjes af willen!
Hopelijk zijn er nog meer mensen die van wat deukjes af willen!