Lycan's Civic Coupe EM2 (hulp gevraagd mbt zoektocht @ p.2)
- vtec vince
vtec vince wrote:Ik zou voor witte velgen gaan , persoonlijk vind ik dat mooier staan bij je kleur van de auto.
Ga je er ook andere banden op leggen?
Sava intensa komt van de Goodyear / Dunlop fabriek....maar of ze ook goed zijn???
Wit heeft ook mijn voorkeur, inderdaad vanwege de donkere kleur van mijn auto :-)
Banden zal 4x Bridgestone Potenza RE050 205/50/R16 worden :wink: de banden die nu namelijk op de velgen zitten zijn 2x Sava (z.g.a.n), maar ook 2x keer een ander merk met 0,0 profiel waarvan er 1 lek is :roll: daarnaast is de bandenmaat van de Sava's helaas te klein 195/45/R16 (lees: te laag) voor een EM2

Verder schijnen het wel goede banden te zijn ja, maar heb er helaas geen ervaring mee. Ze staan nu in ieder geval te koop :wink:
- vtec vince
- vtec vince
vtec vince wrote:Kun je nagaan hoe het is als er 200 pk of meer op die voorwielen komt met nat/ vochtig wegdek.
Als je normaal weg rijd en geeft dan volgas en de vtec komt erin is het nog spinnen met die wielen.
Inderdaad ja :-? gelukkig (en jammer genoeg) heb ik geen 200, maar 125 pk op de voorwielen :-)
Maar Bridgestone Potenzo RE050 wordt toch standaard onder een EP3 gelegd vanuit de dealer? Tenminste dat heeft iemand me ooit verteld :-)
Re: Lycan's Civic Coupe EM2 (OEM Honda Enkei velgen @ p.1)
hmmm hmmm ;d Mooie EM2! Volgensmij had ik dat al n keer eerder gezegt, maar das niet erg! 
wanneer gaan wij zien hoe die nieuwe velgen eronder staan? Ik ben benieuwt :P
groeters!

wanneer gaan wij zien hoe die nieuwe velgen eronder staan? Ik ben benieuwt :P
groeters!
[quote="tommie18"]hmmm hmmm ]
Dankje!
en dat zou best kunnen :wink: want ik zit op meerdere forums :-)
De velgen duurt nog wel even, momenteel liggen ze in de schuur :roll: ze komen er sowieso pas onder in het voorjaar (lees: april/mei) en voor die tijd moet ik gaan beslissen wat ik met ze ga doen m.b.t. de kleur :wink: de kans is in ieder geval erg groot dat ik ze laat overspuiten in NH-0 Championship White en er vervolgens FN2 (Championship White edition) centercaps in komen :thumbs:
Voorlopig ben ik in ieder geval ook nog druk bezig met mijn interieur :wink: zo ben ik afgelopen woensdag naar Deijne geweest om wat kleine interieur onderdeeltjes uit een Civic IMA 2004-2005 en een pre-facelift EP3 te halen :-) helaas was niet alles aanwezig of niet alles in goede staat ... en ik wil pas upgraden als ik het compleet heb :mrgreen:
Dankje!

De velgen duurt nog wel even, momenteel liggen ze in de schuur :roll: ze komen er sowieso pas onder in het voorjaar (lees: april/mei) en voor die tijd moet ik gaan beslissen wat ik met ze ga doen m.b.t. de kleur :wink: de kans is in ieder geval erg groot dat ik ze laat overspuiten in NH-0 Championship White en er vervolgens FN2 (Championship White edition) centercaps in komen :thumbs:
Voorlopig ben ik in ieder geval ook nog druk bezig met mijn interieur :wink: zo ben ik afgelopen woensdag naar Deijne geweest om wat kleine interieur onderdeeltjes uit een Civic IMA 2004-2005 en een pre-facelift EP3 te halen :-) helaas was niet alles aanwezig of niet alles in goede staat ... en ik wil pas upgraden als ik het compleet heb :mrgreen:
Lycan wrote:tommie18 wrote:hmmm hmmm ]
Dankje!en dat zou best kunnen :wink: want ik zit op meerdere forums :-)
Vind het een mooi model dat je niet zo heel veel ziet

Leuke plannen dus

[quote="tommie18"]Vind het een mooi model dat je niet zo heel veel ziet ]
Dankje :-) en sorry voor de late reactie, ik ben niet zo heel actief op dit forum :-? Op CCH ... uhm ... HCNonline wel :wink:
Maar het is inmiddels weer tijd voor wat updates:
Vorige week zaterdag heb ik ... alweer :mrgreen: ... een nieuw setje velgen aangeschaft
wederom een setje OEM Honda 16 inch 4x100 Enkei (EP3 look) velgen :goed: sommige van jullie weten waarschijnlijk nog wel dat ik ongeveer 2 maanden geleden ook al zo'n setje heb aangeschaft ... marja ... daar zat dus iets te veel werk aan naar mijn mening
daarnaast zijn ze zwart en ik wil geen zwarte velgen ... ik wil witte velgen ... en van zwart naar wit overspuiten is niet echt makkelijk leek mij zo :denk: helemaal als je het zelf wilt gaan doen :P
Toch moet ik toegeven dat ik de velgen in het zilver ook heel mooi vind
daarom heb ik besloten de velgen dit jaar nog niet over te spuiten en ze gewoon zilver te laten, zodat ik goed kan bepalen welke kleur ik uiteindelijk wil ... OEM zilver of NH-0 wit
volgend jaar worden de velgen sowieso overgespoten, want de velgen hebben helaas toch redelijk wat corosie en hier en daar wat gebruikerskrasjes
Ik moet nu nog even kijken wat ik ga doen m.b.t. de banden, maar ik hoop dat ze velgen over een week of 2 onder mijn EM2 liggen 8)
Maar goed, gister dus even de nieuwe velgjes gewassen en wat foto's gemaakt:

En omdat het toch wel super gaaf is om 8 dezelfde velgen te hebben, ook nog 2 foto's van zowel de zilvere als de zwarte set :mrgreen: :

En voor mensen die zich afvragen wat ik nu met de zwarte ga doen: die zijn al ruime tijd gereserveerd voor Lars en worden binnenkort dus verkocht!
Verder heb ik afgelopen dinsdag ook een pakketje van Kevin05 ontvangen:

Nu niet meteen denken dat ik schade heb gereden en een nieuwe koplamp nodig had voor mijn EM2 :mrgreen: nee nee, ik heb deze lamp erbij gekocht om te oeferen met het opschuren en polijsten van (plastic) lampen
op de foto is volgens mij best goed te zien hoe wazig de koplamp is ... en het is dus de bedoeling dat deze koplamp weer als nieuw gaat worden :goed: zodra ik dan eenmaal doorheb hoe dat opschuren en polijsten werkt ga ik mijn eigen koplampen (en eventueel mijn achterlampen) ook opschuren en polijsten 8)
Maar! Dat is nog niet alles, want ik ga deze koplamp ook gebruiken om er achter te komen hoe ik van een OEM EM2 koplamp een OEM EM2 DIY blackhousing koplamp kan maken :mrgreen: en zodra ik dat doorheb, ga ik ook dit weer toepassen op mijn eigen koplampen 8-)
Dat waren de updates voor nu weer even ... ik heb stiekem nog meer liggen
ops: maar die wil ik pas posten als ik alles compleet heb 
Dankje :-) en sorry voor de late reactie, ik ben niet zo heel actief op dit forum :-? Op CCH ... uhm ... HCNonline wel :wink:
Maar het is inmiddels weer tijd voor wat updates:
Vorige week zaterdag heb ik ... alweer :mrgreen: ... een nieuw setje velgen aangeschaft

Toch moet ik toegeven dat ik de velgen in het zilver ook heel mooi vind

Ik moet nu nog even kijken wat ik ga doen m.b.t. de banden, maar ik hoop dat ze velgen over een week of 2 onder mijn EM2 liggen 8)
Maar goed, gister dus even de nieuwe velgjes gewassen en wat foto's gemaakt:

En omdat het toch wel super gaaf is om 8 dezelfde velgen te hebben, ook nog 2 foto's van zowel de zilvere als de zwarte set :mrgreen: :

En voor mensen die zich afvragen wat ik nu met de zwarte ga doen: die zijn al ruime tijd gereserveerd voor Lars en worden binnenkort dus verkocht!
Verder heb ik afgelopen dinsdag ook een pakketje van Kevin05 ontvangen:

Nu niet meteen denken dat ik schade heb gereden en een nieuwe koplamp nodig had voor mijn EM2 :mrgreen: nee nee, ik heb deze lamp erbij gekocht om te oeferen met het opschuren en polijsten van (plastic) lampen

Maar! Dat is nog niet alles, want ik ga deze koplamp ook gebruiken om er achter te komen hoe ik van een OEM EM2 koplamp een OEM EM2 DIY blackhousing koplamp kan maken :mrgreen: en zodra ik dat doorheb, ga ik ook dit weer toepassen op mijn eigen koplampen 8-)
Dat waren de updates voor nu weer even ... ik heb stiekem nog meer liggen

Re: Lycan's Civic Coupe EM2 (Alweer nieuwe Enkei velgen @ p.
Zo te zien ben jij voorlopig wel zoet
lol

Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal.
Interessant, interessant 
weer leuke dingen te doen & proberen (:
ben nogsteeds benieuwt naar de velgjes

ben nogsteeds benieuwt naar de velgjes

supers wrote:Zo te zien ben jij voorlopig wel zoet ]
Haha, dat sowieso ja :mrgreen: and still more to come!
tommie18 wrote:Interessant, interessant
ben nogsteeds benieuwt naar de velgjes![]()
Velgjes hoop ik er over een week of 2 onder te hebben liggen :wink:
Wie kan mij helpen met mijn zoektocht: viewtopic.php?f=6&t=10128
Re: Lycan's Civic Coupe EM2 (hulp gevraagd mbt zoektocht @ p
Leuke hobby :wink:
Re: Lycan's Civic Coupe EM2 (hulp gevraagd mbt zoektocht @ p
Jo& wrote:Leuke hobby :wink:
Thnx :mrgreen: