ik vind rechts zitten ook veel fijner dan links er zijn natuurlijk ook nog mensen zoals wij die van rhd houden!
Machiel ging ie schroefset nou los weg las ik???
weet jij os het helemaal plug and play is op een dc5?
Ik ben het nog even aan het bekijken... Als ik alles los weg wil doen, dan moet ik ook weer originele spullen kopen. En dat is nogal veel werk en gaat uiteraard ook weer wat geld kosten.
Waarschijnlijk gaat de Kpro wel los weg, maar dat moet ik ook nog even uitzoeken... Aangezien ik niet 100% zeker weet of ik zomaar een andere pra ecu kan monteren. Volgens mij moet ik dan een andere imobilizer oid. hebben.
Ik vind de dc2 beter/leuker dan de ep3... Ok, de ep3 is wat luxer etc. maar ik heb altijd al een zwak gehad voor de wat rauwere auto's. Waar je veel voelt van het weggedrag etc. In de dc2 voel en beleef je veel meer.
Hier nog een foto van afgelopen zondag, voorkant is nog iets omlaag gegaan en nu staat alles mooi. Komend weekend gaan de standaard velgen er weer terug onder, dan kunnen de SSR's mooi warm in huis overwinteren.
Ik twijfel nog wat ik met de dc2 ga doen volgend jaar. Waarschijnlijk alleen wat optische dingen veranderen en misschien nog een Kswap...
Want er komt waarschijnlijk nog iets extra's, waar ik volgend jaar TA in ga rijden. Project ga ik samen met een goede vriend van mij starten