Danny Integra | update p7
-
ja het is een heel gepuzzel om dat ding erin te krijgen. Ik wilde namelijk de gordelgeleiders behouden op de gordelpunten. Hier heb ik toen met all4honda voor gemailed en toen zijn we erachter gekomen dat dat niet gaat. De Gordelgeleider zit nu aan de c pillar vast.
ik moet er verder niet aan denken om een hele rolkooi ( schroef ) te monteren want dan word ik helemaal gek. haha
voor foto''s van bevestiging schokdempers en gordelpunten zie deze link : http://www.civicclubholland.nl/forum/vi ... 0&start=15
mocht het niet duidelijk zijn dan wil ik ook nog wel wat foto's maken.
@ donkeykong :bank kan gewoon omhoog geen probleem en morgen ga ik eens wat bochten testen
ik had straks stukje gereden met xbar zonder op spanning te draaien. Toen voelde die al heel anders aan.
ik moet er verder niet aan denken om een hele rolkooi ( schroef ) te monteren want dan word ik helemaal gek. haha
voor foto''s van bevestiging schokdempers en gordelpunten zie deze link : http://www.civicclubholland.nl/forum/vi ... 0&start=15
mocht het niet duidelijk zijn dan wil ik ook nog wel wat foto's maken.
@ donkeykong :bank kan gewoon omhoog geen probleem en morgen ga ik eens wat bochten testen

Nadat ik dit jaar een paar bezoekjes heb gebracht aan de ring , wordt het tijd dat de ITR kan gaan uitrusten. Afgelopen jaar ben ik niet naar meetings geweest ( slappe hap ) hoop dat dat komend jaar meer wordt.
De ITR is vorige week geschorst en staat nu lekker droog in de loods. Ik heb nu tijdelijk een seat ibiza gekocht, die ik mag gaan afjakkeren in de winter.
De ITR zal rond maart/april weer naar buiten komen.
Plannen met de ITR zolang het budget het toelaat :
* naar de schadehersteller brengen en de lichte roest in de dorpels laten weghalen. Verder wil ik ook de paar parkeerdeukjes eruit laten halen zodat de ITR weer helemaal strak is.
* 16 inch velgen met wellicht Pirelli zero nero's.
* ander catback systeem ( iets stillers ).
* misschien 2.5 inch header met racekat of verstelbare testpipe.
* onderhoudsbeurtje
* brakestopper
Over de volgende punten twijfel ik nog een beetje:
* amber corners
* andere schroefset met andere draagarmen.
De ITR nog in actie :
De ITR in winterslaap :

De ITR is vorige week geschorst en staat nu lekker droog in de loods. Ik heb nu tijdelijk een seat ibiza gekocht, die ik mag gaan afjakkeren in de winter.
De ITR zal rond maart/april weer naar buiten komen.
Plannen met de ITR zolang het budget het toelaat :
* naar de schadehersteller brengen en de lichte roest in de dorpels laten weghalen. Verder wil ik ook de paar parkeerdeukjes eruit laten halen zodat de ITR weer helemaal strak is.
* 16 inch velgen met wellicht Pirelli zero nero's.
* ander catback systeem ( iets stillers ).
* misschien 2.5 inch header met racekat of verstelbare testpipe.
* onderhoudsbeurtje
* brakestopper
Over de volgende punten twijfel ik nog een beetje:
* amber corners
* andere schroefset met andere draagarmen.
De ITR nog in actie :

De ITR in winterslaap :

Mugen twinloop
Afgelopen weekend een andere catback opgehaald in Belgie. Het is een Mugen twinloop geworden. Deze zal wat stiller en subtieler zijn. Heatwrap zat er al omheen toen ik hem kocht.