Niet te vergeten de geinige dubbele achterklep!
Ding is onwijs praktisch en dan heb ik het nog niet eens over de rij-eigenschappen en achterwielaandrijving.
M`n ouders hadden nooit een auto... Wel hadden wel toen we nog in Ierland woonden een ezel (Jenny) met een karretje. :lol:
Dat ezeltje was gaaaaaf totdat ze zelf betere ideen had hahahaha!
DH wrote:M`n ouders hadden nooit een auto... Wel hadden wel toen we nog in Ierland woonden een ezel (Jenny) met een karretje. :lol: Dat ezeltje was gaaaaaf totdat ze zelf betere ideen had hahahaha!
:slaan: :clap :silly:
(bij gebrek aan zo een smilie die over de grond rolt...
DH wrote:M`n ouders hadden nooit een auto... Wel hadden wel toen we nog in Ierland woonden een ezel (Jenny) met een karretje. :lol: Dat ezeltje was gaaaaaf totdat ze zelf betere ideen had hahahaha!
:slaan: :clap :silly:
(bij gebrek aan zo een smilie die over de grond rolt...
Haha I know om maar niet over de caravan zonder stromendwater e.c e.c te beginnen hahaha!
Ik had op de middelbare school niet veel assets als het over bezittingen ging haha!
Als m`n neefjes(ook de Peter die jij kent) kleding overhadden had ik soms ook NIKE!!!
Haha wie weet maken m`n neef en je zus ons wel familie, dan wil ik je nog wel horen over je "familie".. :wink:
Maargoed een ezel lijkt me wel weer gaaf ooit op m`n oude dag..
Die van mij rijden in Thailand een 2006 CRV en hebben in NL een 2004 Fiat Stilo 1.8 die ik 's winters rijdt als ze in Thailand zitten.
Mijn zus rijdt een Corolla uit 1996 ofzo, die ze al 2,5 jaar heeft en nog nooit gewassen/onderhoud gegeven.
Zelf nu een Euro-R, en de ATR die weg gaat en krijg waarschijnlijk in Februari een 2011 VW Golf.