FN2 na 2008 wat allemaal verbeterd ?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
daxcer

FN2 na 2008 wat allemaal verbeterd ?

Post by daxcer »

Vroeg me af wat er anders is aan een FN 2 van voor 2008 en van na 2008

Hoor regelmatig dat er een heleboel aan veranderd zou zijn maar wat juist ?
SteefO

Re: FN2 na 2008 wat allemaal verbeterd ?

Post by SteefO »

daxcer wrote:Vroeg me af wat er anders is aan een FN 2 van voor 2008 en van na 2008

Hoor regelmatig dat er een heleboel aan veranderd zou zijn maar wat juist ?

Volgens mij zit er sowieso (een klein) verschil in de materiaalkeuze aan de binnenkant. Er waren wat klachten over een handremhoesje die snel versleten was... Dat soort kleine dingen..
daxcer

Post by daxcer »

Bij mij is vooral het pookhoesje al versleten na 70.000 km. :cry:

Vind vooral het rammelgehalte erg hoog, daschboard bestuurderszijde meer bepaald.
Ook in de deuren hoor je rammels van de bediening van de centrale vergrendeling, denk ik.

Zijn hier nog FN2 rijders die dit ervaren ?

Buiten de parkeersensoren zie ik direct nioet zoveel verschil maar ik hoor dat er motorisch of mechanisch dingen anders zouden zijn :?:
FUBAR

Post by FUBAR »

daxcer wrote:Bij mij is vooral het pookhoesje al versleten na 70.000 km. :cry:

Vind vooral het rammelgehalte erg hoog, daschboard bestuurderszijde meer bepaald.
Ook in de deuren hoor je rammels van de bediening van de centrale vergrendeling, denk ik.

Zijn hier nog FN2 rijders die dit ervaren ?

Buiten de parkeersensoren zie ik direct nioet zoveel verschil maar ik hoor dat er motorisch of mechanisch dingen anders zouden zijn :?:

Ja heb er ook lichtjes last van.. Vooral als hem koud heeft en hij krijgt doormiddel van de verwarming warm kraakt en piept hij hier en daar.. Maar denk niet dat je eronder uit kunt..
Ik denk zelfs dat elke auto die harder op de baan ligt dan de gewone comfort auto's rammelen en kraken..

Wat er nog veranderd is, is de boite.. Volgens surinx van zonhoven zou een boite van 2007 en 2009 er totaal anders uitzien.
XavCTR

Post by XavCTR »

Ook niet te vergeten: :!:
All Civic Type R GT’s built from April 2010 now feature a Limited Slip Differential (LSD) as standard.
Locked