hallo allemaal,
Ik heb al eerder hier gezeten maar heb tegenwoordig weinig tijd en was me inlog gegevens kwijt ...dus maar ff opnieuw aangemeld. Ik sta al in de lijst met #48 ex.Armando en nu #26.
Moet even wat info zoeken over nieuwe remschijven voorkant van ATR.
Heb al gezien dat ik het beste DS2500 blokken kan nemen.
Update, civic sedan EH9 erbij met 1.6 VTEC :-)
Grtz Armando.
if you obey all the rulez, you miss all the fun.....
Katana wrote:Welkom Armando, Ferodo DS2500 worden door veel mensen met succes gebruikt.
Schijven zijn er in veel soorten en maten. Heeft u een voorkeur?
Ik heb niet een bepaalde voorkeur op zich,heb wel begrepen dat gegroefde schijven beter werken dan standaard OEM schijven.Misschien heb je een advies voor me,ik had al even via de zoek functie lopen zoeken op het forum en heb wel t een en ander gelezen over brembo's.
Alvast bedankt :wink:
@iedereen, bedankt voor de verwelkoming 8)
Grtz Armando.
...even een update ops: ..
#48 ATR is niet meer sinds april 2010, ben toen wegens omstandigheden op een civic EK uit 2000 overgestapt met wel 90 pk :-? ....maarrrrrrr het goede nieuws is dat ik komend weekend weer een ATR ga halen en rijden ...ben er erg blij mee!!! hopenlijk hoeft deze voorlopig niet meer weg.
GRTZ Armando
nr.26 is die idd. Wat mij opviel is dat ie het limited plaatje 26/50 mist in het interieur. Klopt het ook dat de achterspoiler geen originele is? Verder op het oog een erg mooi exemplaar en niet al te veel kilometers.... veel plezier ermee....
RobertoVTI wrote:nr.26 is die idd. Wat mij opviel is dat ie het limited plaatje 26/50 mist in het interieur. Klopt het ook dat de achterspoiler geen originele is? Verder op het oog een erg mooi exemplaar en niet al te veel kilometers.... veel plezier ermee....
klopt dat het limited plaatje mist,viel mij ook op ....dus als iemand weet wie hem heeft :wink: ...wil ik hem wel hebben.
de achterspoiler is geen originele nee...was dat jij het zei want ik had het nog niet gezien maar de spoiler ziet er verder netjes uit.
Ray wrote:Welcome back ben benieuwd naar de fotos van de ATR verder ook nog plannen mee ? of lekker stock?
grtz
Ray
nee joh....moet zoveel mogelijk origineel blijven,geen gerotzooi eraan, alleen de boel netjes en schoon maken zodat hij er weer op en top uit ziet over een tijdje.