Mijn naam is Robert, bouwjaar 1978 en letterlijk opgegroeid in een Honda-dealerschap. Ondanks het Honda-virus wat ik in in 1981 waarschijnlijk heb opgelopen (toen mijn vader zijn dealerschap startte) duurde het nog even (in 1996 werd het dealerschap beeindigd) voordat ik pas ging luisteren naar m'n Honda hart. Na een bizarre hoeveelheid verschillende merken en modellen te hebben gereden (waaronder Seat, VW, Mercedes, MG, een boel Rover's, Fiat, Opel, Citroen, Renault) in 2005 een oude liefde teruggekocht. Een Prelude BB4 uit 1994 met slechts 60.000 km op de klok. De auto had 7 jaar stil gestaan + 3 jaar in de showroom bij Ten Bruin in Bredevoort (daar zat ik in de leer in de jaren 1998/99). Deze auto in 2010 weer verkocht om plaats te maken voor een nieuwe hobby auto, toen nog niet wetende wat.
Vanaf 1996 was ik al lyrisch van de dc2 die destijds aangekondigd werd op vtec.net. Ik volgde vrijwel dagelijks de berichtgeving. Bij Ten Bruin kreeg ik van een klant de mogelijkheid om in één van de eerste EDM's te mogen sturen en 2 jaar geleden kreeg ik de mogelijkheid in één van de weinige originele rode EDM's te mogen plaatsnemen. Ik had echter nooit verwacht dat ik nog een goede zou vinden met lage km's.
In maart 2011 deed zich een klein wondertje voor. Ik keek een beetje rond op Autotrack en toen wist ik wat ik moest doen... bellen en kopen. Een integra met 88.000 km op de klok (NAP), volledige onderhoudshistorie en onaangetast vind je immers niet vaak. Inmiddels staat er 96.000 km op de teller en de auto is op enkele Ayrton Senna stickers na, volledig origineel.
Vanwege een sabbaticaljaar heb ik hondablog.nl (hondaintegra.nl volgt nog) vormgegeven als uitlaatklep. Vandaar dat ik ook velerlij meetings en evenementen bijwoon om daarvan verslag te doen. Eigenlijk is niets mij te gek, zolang het maar met Honda's te maken heeft. Denk je zelf een leuk onderwerp te hebben of een interessante meeting, meld of mail het me dan even.