Eindelijk weer een EVO...

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Zoals sommige mensen hier wel weten, heb ik vorig jaar een ongeluk gehad met mijn EVO IX. De auto was total loss, maar gelukkig goed verzekerd. De planning was om meteen weer een EVO terug te kopen, maar toen ik eindelijk het geld van mijn verzekering binnen had stond er geen te koop die naar mijn zin was. Omdat ik al een tijdje zonder auto zat heb ik toen een STI gekocht. De auto beviel goed, maar het was zeker geen EVO. Sinds enkele weken ben ik eindelijk weer in het bezit van een EVO (VIII)! Ben nu dus weer helemaal happy... :D

Nog wat foto's van de STI:

Image

Image

Image

Image

Image

De EVO VIII:

Image

Image

Image

Image

Image
Vtequila

Post by Vtequila »

Nice man, veel plezier ermee en veilige kilometers ook! Zelf zou ik ook nog graag een EVO willen (test)rijden, meeste eigenaars zijn er erg over te spreken.
- Rise 'n Shine! -
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Knap, hopelijk heb je met deze meer geluk.
DH

Post by DH »

Congrats met de mooie Nederlander!!!

Verschillen tussen de 8 en 9 zijn niet aanzienlijk, maar ik zie dat er al een 9 achterbumper opzit.
Ik ziet dat je er al wat mods hebt, heb je een modlist?
Achterlichten zijn beter als OEM, nu nog een hitteschild voor je uitlaat (vuur is niet goed voor de lak :lol: ) en een Vortex generator, Evo 9 bumper met carbon onderlip en hij is af! :lol:
Als m`n paardje van stal is kom ik wel een keer langs.. :wink:
Ook Evoclub member??

Demian.
Polini

Post by Polini »

Mooie wagen! Ik vind zo´n evo vele malen beter dan een subaru :-)
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

DH wrote:Congrats met de mooie Nederlander!!!

Verschillen tussen de 8 en 9 zijn niet aanzienlijk, maar ik zie dat er al een 9 achterbumper opzit.
Achterlichten zijn beter als OEM, nu nog een hitteschild voor je uitlaat (vuur is niet goed voor de lak :lol: ) en een Vortex generator, Evo 9 bumper met carbon onderlip en hij is af! :lol:
Ook Evoclub member??

Demian.

Hoi Demian,

De EVO is inderdaad niet meer helemaal standaard... :wink: Zit op het moment zonder laptop, maar zodra ik deze terug heb zal ik de modlist posten! :D Ben nog geen Evoclub member. Hoe staat het er nu voor met jou EVO?

Groeten, Johan...
DH

Post by DH »

Johan FN2 wrote:
DH wrote:Congrats met de mooie Nederlander!!!

Ook Evoclub member??

Demian.

Hoi Demian,

De EVO is inderdaad niet meer helemaal standaard... :wink: Zit op het moment zonder laptop, maar zodra ik deze terug heb zal ik de modlist posten! :D Ben nog geen Evoclub member. Hoe staat het er nu voor met jou EVO?

Groeten, Johan...

Zeer rustig, momenteel geschorst....
Ik had er even geen zin meer aan onder anderen door het raken van een hert. Focus ligt even bij andere zaken, volgend jaar weer genieten.
Wat beters kan ik me niet voorstellen, Honda is geweldig maar Evo heeft me gegrepen.

Momenteel heeft hij +/- 300pk en 370nm , misschien dat ik de nokken nog ga doen zodat hij op 320/330pk uit zou moeten komen.
Verder ben ik heel tevreden wat dat betreft, dus of ik het doe is een tweede.
Kwa uiterlijk wil ik nog wel een hitteschild,vortex genorator,andere antenne,velgen zwart coaten en een corbon onderlip.
Hondablogger

Post by Hondablogger »

hey, gaaf, die rode integra ken ik, was van Tjalle... heeft ie nu nog spijt van dat ie hem verkocht heeft. Had hem denk ik zo van je teruggekocht. Anders ik wel... was een mooi ding.
Locked