Rit van 3000km gepland van de zomer !

mr. X wrote:Waarschijnlijk kun je de auto wel weer onder controle krijgen door een beetje op het gas te gaan? Het heeft ook vaak te maken met de rijstijl en ik gok op lift of oversteer. De RE050A banden kreeg ik ook makkelijk aan het glijden maar waren zeer makkelijk weer onder controle te krijgen met de juiste driver-input.
Probeer ze anders eens om te draaien Nick en dezelfde manoeuvre uit te voeren.
Voor mij bepaald het vertrouwen wat de band je geeft op het randje de doorslag. Als je niet duidelijk voelt waar de grip-grens ligt rij je heel ongemakkelijk.
Maargoed, to each his own uiteraard.
autodre wrote:mr. X wrote:Waarschijnlijk kun je de auto wel weer onder controle krijgen door een beetje op het gas te gaan? Het heeft ook vaak te maken met de rijstijl en ik gok op lift of oversteer. De RE050A banden kreeg ik ook makkelijk aan het glijden maar waren zeer makkelijk weer onder controle te krijgen met de juiste driver-input.
Probeer ze anders eens om te draaien Nick en dezelfde manoeuvre uit te voeren.
Voor mij bepaald het vertrouwen wat de band je geeft op het randje de doorslag. Als je niet duidelijk voelt waar de grip-grens ligt rij je heel ongemakkelijk.
Maargoed, to each his own uiteraard.
Wel het is gewoon op de 'normale' weg. Maar het gebeurt als je speelt met extra gas erop in de bocht. Dan glij je over de voorbanden door de bocht heen. Dat is natuurlijk niet goed als je de bocht nog indraait, maar andere banden hebben daar minder last van. Maar ik denk dat ik toch maar weer de RE50A neem![]()
integra wrote:Deze banden worden volgens Bridgestone NL. in de EU niet geleverd.
En zijn daardoor in Nederland niet legaal door ontbrekende goedkeurings nummers. En hier bij een ongeval vaak naar gekeken.
Bridgestone EU levert op dit moment in 15 inch geen sportieve band meer.
En in de andere maten maar een zeer beperkte keuze.
HONDA wrote:In mijn ITR tijd was Falken ook een goede keuze, is dat nog zo? Ik vind de RE50A bizar duur namelijk.
civic2002 wrote:HONDA wrote:In mijn ITR tijd was Falken ook een goede keuze, is dat nog zo? Ik vind de RE50A bizar duur namelijk.
hoi
ik rij zelf met de EP3 op falken ziex 912 met de chrome en op de oem falken fk452 en die bevallen beiden mij zeer goed.
Ook met nat weer heb ik nog geen problemen gehad.