GESTOLEN: Civic type-R FN 2008 99-ZG-HH Deep Bronze Pearl

Heb je een andere Type-R gespot ? Meld het hier
Groovebop

GESTOLEN: Civic type-R FN 2008 99-ZG-HH Deep Bronze Pearl

Post by Groovebop »

Vandaag 5 oktober 2011 is mijn Civic type-R (FN) gestolen, die stond geparkeerd in Nijmegen. Het bouwjaar is 2008 en het kenteken is 99-ZG-HH. Kleur: Deep Bronze Pearl. Er zitten speciale velgen onder: Honda Blade 18". Er zit een klein deukje in het midden van de linkerportier, ter hoogte van de 'vouw'. Verder zit er een Type-R stickerset op.
Mocht je deze auto spotten (in het echt of 'te koop' op het internet) dan graag onmiddelijk de plaatselijke politie bellen!! En alsjeblieft mij ook even een persoonlijk bericht sturen.
Ik zal nog proberen een foto te plaatsen, maar het is zo ook wel duidelijk denk ik.
Ray

Post by Ray »

Dat is fcked up man! :(
hopen dat die ooit nog terug komt!
Ben zelf als de dood dat mijn EP3 wordt gestolen :-?
ik zal een extra oogje openhouden met rondneuzen op internet

Sterkte!

Grtzz

Ray
1990 Civic EE9
2003 Civic EP3
2008 Civic FA5

Image
Vtequila

Post by Vtequila »

Je denkt er weleens aan ja, of je auto gestolen kan worden. Maar jou gebeurt het, ik zou echt gek worden als ik de mijne niet zie op de laatste plek waar deze stond! Het is jammer dat ik niet in Nijmegen of omstreken woon anders had ik er zeker voor je naar uitgekeken.

Ik denk wel dat het handig is voor de spotters om de laatste locatie hier ook neer te zetten. Ik heb echt zo'n nijd aan mensen die zulke dure bezitten stelen. Ik wens je alle succes en hoop erin je auto terug te vinden! Foto is zeker handig btw
- Rise 'n Shine! -
tommie18

Post by tommie18 »

pfffff das echt sh..t :(

ik kom dagelijks in nijmegen met de bus.. ik zal kijken of ik hem spot..

verder,

Sterkte met het zoeken!
Lucas79

Post by Lucas79 »

WTF! Nijmegen is hier om de hoek! Ga de mijne aan de ketting leggen!!!sterkte ermee man, ik hoop dat de auto teruggevonden wordt. :cry: :cry:
Deus Ex Machina!
Jo&

Post by Jo& »

Persoonlijk denk ik dat je hem beter niet terug kan vinden. Wie weet hoe er mee omgegaan is enz.

Super zonde! Deep Bronze Pearl wordt niet meer gemaakt...
Gangaran

Post by Gangaran »

Nijmegen grenst aan Duitsland, dus het gaat lastig worden.

Succes.
ronaldhulshof

Post by ronaldhulshof »

Mocht je hem niet meer terugkrijgen heb nog een type r deep bronze pearl te koop
mr. X

Post by mr. X »

Ik zou je motorcode opvragen bij de dealer en dan de binnen- en buitenlandse fora in de gaten houden voor een K20 motor.

Die gaat in onderdelen uit elkaar of wordt in zijn geheel naar Polen gebracht. Als dat laatste zo is, staat de auto daar op dit moment al.
LaurenZ

Post by LaurenZ »

mr. X wrote:
Die gaat in onderdelen uit elkaar of wordt in zijn geheel naar Polen gebracht. Als dat laatste zo is, staat de auto daar op dit moment al.

Dat hoor je liever niet, maar is wel waar :)
'98 JDM Integra Type-R
Jo&

Post by Jo& »

L4urenZ wrote:
mr. X wrote:

Dat hoor je liever niet, maar is wel waar :)

Kans is zeer groot idd... Of een ander oost Europees land...
Groovebop

Post by Groovebop »

Bedankt voor jullie meedeleven en suggesties!
TypeDUde

Post by TypeDUde »

Ik ben voor de dood dat mijne gestolen wordt. Ga meestal midden in de nacht nog even naar buiten om te kijken.

Sterkte
Jo&

Post by Jo& »

TypeDUde wrote:Ik ben voor de dood dat mijne gestolen wordt. Ga meestal midden in de nacht nog even naar buiten om te kijken.

Sterkte

En dan? Erachter komen dat hij er niet meer staat?

Je kunt misschien elke dag iets losmaken onder motorkap oid dat ze er niet mee weg kunnen rijden...
Alleen dat moeten ze hem niet opladen natuurlijk want dan heb je er niks aan. Of met een slot vastmaken aan een lantarenpaal :-?
SteefO

Post by SteefO »

Jo& wrote:
TypeDUde wrote:Ik ben voor de dood dat mijne gestolen wordt. Ga meestal midden in de nacht nog even naar buiten om te kijken.

Sterkte

Je kunt misschien elke dag iets losmaken onder motorkap oid dat ze er niet mee weg kunnen rijden...
Alleen dat moeten ze hem niet opladen natuurlijk want dan heb je er niks aan. Of met een slot vastmaken aan een lantarenpaal :-?

Mr. Bean haalde zijn stuur er altijd uit...?
Jo&

Post by Jo& »

Ja je stuur eruit ofzo...

Ik ben er ook altijd bang voor, of dat je hem gestript terug vind...
TypeDUde

Post by TypeDUde »

Jo& wrote:

Sterkte

Nee om te kijken of niet toevallig zo onguurder persoon aan mijn auto zitten denk ik. Weet even niet wat ik moet doen misschien wielklemmen op zetten ofozo
donkeykong

Post by donkeykong »

zijn er updates betreffende de gestolen auto??
vtec vince

Post by vtec vince »

TypeDUde wrote:
Jo& wrote:

Sterkte

Nee om te kijken of niet toevallig zo onguurder persoon aan mijn auto zitten denk ik. Weet even niet wat ik moet doen misschien wielklemmen op zetten ofozo

Valt niks aan te doen...je kunt er 10.000 euro aan beveiliging inbouwen, dan nog kun je voor een onaangename verrassing komen te staan :evil:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Groovebop

Post by Groovebop »

zijn er updates betreffende de gestolen auto??

Nee, nog helemaal niets gehoord. Kans is nu wel klein aan het worden, denk ik.
Locked