Vuilste boete...

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
LCR

Vuilste boete...

Post by LCR »

Ik kreeg laatst een boete waar ik erbij stond!!
Meneer vond dat ik gelijk moest opkrassen of een bon kopen :shock:

Hij printte snel een bon uit, omdat hij al inzag dat ik hem mogelijk een pakslaag van zijn leven zou geven waar mijn kinderen erbij stonden :evil: :evil:
Echter staat er op de bon geen Honda,maar Hanomeg of zoiets.
Kenteken is helaas goed genoteerd.
Van mensen en ook van parkeerwachter heb ik gehoord dat het dan niet geldig is. Ik krijg vandaag uiteindelijk de brief,maar helaas staat hier wel het merk Honda goed geschreven!!

Is er hier sprake van een hopeloze situatie of maak ik nog kans door deze vormfout (?) om toch geen 54.9 te betalen?
donkeykong

Post by donkeykong »

Kan je wel vergeten dude, zijn er andere dingen misschien? Wat was de situatie?
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

Insturen bij Meerts.nl Die halen vaak de meest onozele boetes kostenloos onderuit. Het proberen waard... Niets te verliezen en in het ergste geval moet je de boete alsnog betalen.
LCR

Post by LCR »

Thx voor de input guys.
Deze wil ik absoluut niet betalen. Voor me neus uitprinten noh.....mooi niet!!
LCR

Post by LCR »

Thx voor de input guys.
Deze wil ik absoluut niet betalen. Voor me neus uitprinten noh.....mooi niet!!
chris

Post by chris »

stelletje sneue eikels zijn die parkeerwachters bij ons in de buurt.. echt waardeloze figuren. Laatst drie parkeermeters kapot, wil je het aan zo'n klapjosti doorgeven, kijkt ie niet eens op van zn (privé) telefoongesprek. En je wel een boete geven als je om 09:01 je sms-parking pas aanzet!
LCR

Post by LCR »

chris wrote:stelletje sneue eikels zijn die parkeerwachters bij ons in de buurt.. echt waardeloze figuren. Laatst drie parkeermeters kapot, wil je het aan zo'n klapjosti doorgeven, kijkt ie niet eens op van zn (privé) telefoongesprek. En je wel een boete geven als je om 09:01 je sms-parking pas aanzet!

Was op de Veemarkt joh...idd: in onze mooie buurt :evil:
Er lopen een paar overijverige nieuwkomers rond die ook auto's van hun collega's bekeuren LOL........
Lycan

Post by Lycan »

Helaas komen dit soort dingen regelmatig voor :( en als er dan eens ergens ingebroken wordt of iets anders ... danne ... ja, waar zijn ze dan eigenlijk? :roll:
LCR

Post by LCR »

Dan hoop je dat de POLITIE komt...PARKEERWACHTERS zijn al laks genoeg :lol:
RSVTEC

Post by RSVTEC »

ik heb met me ep3 keer boette gehad in belgie:P fout parkeren 10 euro haha. voor de rest nog nooit :D :D. heb met me vorige 1 keer supper vage gehad teveel links rijden op een 1 baans weg. ik moet wel toegeven had haast:P reed meer op de linker weg helft dan op rechts maar het kon was rustig. Ben geen WEG PIRAATTTTT.
Jo&

Post by Jo& »

RSVTEC wrote:ik heb met me ep3 keer boette gehad in belgie:P fout parkeren 10 euro haha. voor de rest nog nooit :D :D. heb met me vorige 1 keer supper vage gehad teveel links rijden op een 1 baans weg. ik moet wel toegeven had haast:P reed meer op de linker weg helft dan op rechts maar het kon was rustig. Ben geen WEG PIRAATTTTT.

Whaha...
Ik zou bezwaar aantekenen :silly:
JDMTEG

Post by JDMTEG »

RSVTEC wrote:ik heb met me ep3 keer boette gehad in belgie:P fout parkeren 10 euro haha. voor de rest nog nooit :D :D. heb met me vorige 1 keer supper vage gehad teveel links rijden op een 1 baans weg. ik moet wel toegeven had haast:P reed meer op de linker weg helft dan op rechts maar het kon was rustig. Ben geen WEG PIRAATTTTT.

Waar in België was dat dan?
Minimum boete's voor fout parkeren hier zijn 50euro. Op een gehandicapten plaats 100euro
LaurenZ

Post by LaurenZ »

Met de ITR gelukkig nog geen boete gehad *klopt af *

Wel van de week 1 binnen gehad met de lease-auto, Gluiperige flitspaal ergens in hoogeveen. Mja 57 km/h na correctie... 28 euro :P
'98 JDM Integra Type-R
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Ben onlangs geflitst aan een snelheid van 53km/u waar ik 50 mocht. boete... 50 euro.
Locked