Vuilste boete...
Vuilste boete...
Ik kreeg laatst een boete waar ik erbij stond!!
Meneer vond dat ik gelijk moest opkrassen of een bon kopen :shock:
Hij printte snel een bon uit, omdat hij al inzag dat ik hem mogelijk een pakslaag van zijn leven zou geven waar mijn kinderen erbij stonden :evil: :evil:
Echter staat er op de bon geen Honda,maar Hanomeg of zoiets.
Kenteken is helaas goed genoteerd.
Van mensen en ook van parkeerwachter heb ik gehoord dat het dan niet geldig is. Ik krijg vandaag uiteindelijk de brief,maar helaas staat hier wel het merk Honda goed geschreven!!
Is er hier sprake van een hopeloze situatie of maak ik nog kans door deze vormfout (?) om toch geen 54.9 te betalen?
Meneer vond dat ik gelijk moest opkrassen of een bon kopen :shock:
Hij printte snel een bon uit, omdat hij al inzag dat ik hem mogelijk een pakslaag van zijn leven zou geven waar mijn kinderen erbij stonden :evil: :evil:
Echter staat er op de bon geen Honda,maar Hanomeg of zoiets.
Kenteken is helaas goed genoteerd.
Van mensen en ook van parkeerwachter heb ik gehoord dat het dan niet geldig is. Ik krijg vandaag uiteindelijk de brief,maar helaas staat hier wel het merk Honda goed geschreven!!
Is er hier sprake van een hopeloze situatie of maak ik nog kans door deze vormfout (?) om toch geen 54.9 te betalen?
-
chris wrote:stelletje sneue eikels zijn die parkeerwachters bij ons in de buurt.. echt waardeloze figuren. Laatst drie parkeermeters kapot, wil je het aan zo'n klapjosti doorgeven, kijkt ie niet eens op van zn (privé) telefoongesprek. En je wel een boete geven als je om 09:01 je sms-parking pas aanzet!
Was op de Veemarkt joh...idd: in onze mooie buurt :evil:
Er lopen een paar overijverige nieuwkomers rond die ook auto's van hun collega's bekeuren LOL........
ik heb met me ep3 keer boette gehad in belgie:P fout parkeren 10 euro haha. voor de rest nog nooit
. heb met me vorige 1 keer supper vage gehad teveel links rijden op een 1 baans weg. ik moet wel toegeven had haast:P reed meer op de linker weg helft dan op rechts maar het kon was rustig. Ben geen WEG PIRAATTTTT.

RSVTEC wrote:ik heb met me ep3 keer boette gehad in belgie:P fout parkeren 10 euro haha. voor de rest nog nooit![]()
. heb met me vorige 1 keer supper vage gehad teveel links rijden op een 1 baans weg. ik moet wel toegeven had haast:P reed meer op de linker weg helft dan op rechts maar het kon was rustig. Ben geen WEG PIRAATTTTT.
Whaha...
Ik zou bezwaar aantekenen :silly:
RSVTEC wrote:ik heb met me ep3 keer boette gehad in belgie:P fout parkeren 10 euro haha. voor de rest nog nooit![]()
Waar in België was dat dan?
Minimum boete's voor fout parkeren hier zijn 50euro. Op een gehandicapten plaats 100euro