Wat is de raarste vraag dat je ooit over je R hebt gehad ?
niet echt een vraag maar wel leuk. Ik zat laatst in de Bioscoop en opeens zaten 2 jongens achter mij, die over mijn auto aan het praten waren.
Hun zeiden zo : ja dat is een Type R met R badges en die maakt 8500 tot 9000 toeren en die hebben 200 pk .
Ik had me maar niet omgedraaid en heb maar beetje liggen luisteren haha
Hun zeiden zo : ja dat is een Type R met R badges en die maakt 8500 tot 9000 toeren en die hebben 200 pk .
Ik had me maar niet omgedraaid en heb maar beetje liggen luisteren haha
Laatst een keer vlak bij een basisschool geparkeerd, loopt er net een stel koters voorbij opweg naar de gymzaal ofzo... zegt er eentje: (jaar of 10/11)
Ohhhhh die ken ik, dat is een Type-R die heeft een dubbele turbo, 400pk en gaat van nul naar 100 in 3 seconden!!
... Ik heb hem maar in de waan gelaten. :roll: :twisted: :lol:
Ohhhhh die ken ik, dat is een Type-R die heeft een dubbele turbo, 400pk en gaat van nul naar 100 in 3 seconden!!
... Ik heb hem maar in de waan gelaten. :roll: :twisted: :lol:
Deus Ex Machina!
- Gaskleppie
En 200pk uit een 2liter is niet zo raar meer hoor.
Voor de racerij niet, op straat gaat het een zeldzaamheid worden.
Als mensen vragen wat ik nou in mn auto heb liggen krijg je ook altijd vage blikken...
Ok, je hebt dus een 1.6 uit een civic waar nog geen turbo op zit, maar hij maakt wel 187pk?????
Maar wat moet dat ding dan gaan doen als er wel een turbo op zit? (is dan vaak de volgende vraag) 400pk ofzo?
ik: Ja, zoiets.
hij: ?????????????????????????
Gaskleppie wrote:Als mensen vragen wat ik nou in mn auto heb liggen krijg je ook altijd vage blikken...
Ok, je hebt dus een 1.6 uit een civic waar nog geen turbo op zit, maar hij maakt wel 187pk?????
Maar wat moet dat ding dan gaan doen als er wel een turbo op zit? (is dan vaak de volgende vraag) 400pk ofzo?
ik: Ja, zoiets.
hij: ?????????????????????????
:lol: :lol:
Bingo weer een:
Collega 1 tegen mij: Kun jij niet ff heen rijden? Jij bent er toch zo met die dikke 2 liter!
Ik: Prima, mag ik dan dubbele km's declareren ter compensatie van het benzineverbruik?
Collega 2: 2 liter? Lijkt me sterk voor zo'n lichte auto. En trouwens de Hybrides van Honda hebben toch helemaal geen 2 liter uitvoering?!
Ik: Nee, daarom heb ik ter compensatie van alle milieuvriendelijke auto's een Type R...
Collega 1 tegen mij: Kun jij niet ff heen rijden? Jij bent er toch zo met die dikke 2 liter!
Ik: Prima, mag ik dan dubbele km's declareren ter compensatie van het benzineverbruik?
Collega 2: 2 liter? Lijkt me sterk voor zo'n lichte auto. En trouwens de Hybrides van Honda hebben toch helemaal geen 2 liter uitvoering?!
Ik: Nee, daarom heb ik ter compensatie van alle milieuvriendelijke auto's een Type R...