itr-5742 ''update''
V-tje integra wrote:tommie18 wrote:ITR897 wrote:Waar kan je die voorste nummerplaat zo in het klein laten maken? Past echt wel goed op de JDM snuit.
Volgensmij, hebben veel Belgische auto's kleinere kentekens aan de voorkant...
Maar 'k ben niet 100% zeker (:
ik heb deze in wetteren laten maken bij iemand die stikkers maakt kostprijs 15 eurotjes!
Het is dus een stikker? mooi gedaan.
-
ITR897 wrote:V-tje integra wrote:tommie18 wrote:ITR897 wrote:Waar kan je die voorste nummerplaat zo in het klein laten maken? Past echt wel goed op de JDM snuit.
Volgensmij, hebben veel Belgische auto's kleinere kentekens aan de voorkant...
Maar 'k ben niet 100% zeker (:
ik heb deze in wetteren laten maken bij iemand die stikkers maakt kostprijs 15 eurotjes!
Het is dus een stikker? mooi gedaan.
yep yep stikker die reflecterend is- dus toegestaan op de belgische keuring :!:
-
-
-
-
V-tje integra wrote:Vandaag met veel plezier de rota's van onder de teg gedaan en terug JDM 16 wielen gestoken int oem gun metal!!! Gelijk ik het altijd wilde! Ma ze zijn moeilijk te vinden... Maar heb geluk gehad en een set gevonden en meteen gekocht! Soon pics!
Ik heb ze zaterdag nog zien liggen bij Gerdy. (althans, ik denk toch dat ze dat waren hé?)
Setje zag er perfect uit. Zelfs de binnenkant nog vrij proper.
-
staan veel beter of de rota's.... aangezien gisteren bij het demonteren van de rota's een wielbout afgebroken is ben ik vandaag terug na Gerdy geweest om een nieuw stuk... met als gevolg nog wa up's gereserveerd en die zijn voor na nieuwjaar
arty:
dit weekend smijt ik pics hier van de velgen en van nog een honda acces update die ik nog heb kunnen bemachtigen

dit weekend smijt ik pics hier van de velgen en van nog een honda acces update die ik nog heb kunnen bemachtigen

-
omdat foto's meer zeggen dan woorden! (binnekort nog betere foto's van de teg in zen geheel)
JDM 16'' wheels in het kleur gelijk ik ze altijd wou!
OEM Honda Acces integra R sport pedalen set! (naart schijnt laatste die er nieuw was)
engine demper en brake stopper
psw jdm soluide cover
dan nog is motor ruimte
verder heb ik ook nog een noeiwu set oem vloermattjes gekocht... en binne kort nog is iets bestellen bij all for honda!
voor de rest als alles goed gaat heb ik in de loop van volgende week men daily, een golf 2 diesel om het dagelijkse verkeer mee door te sleuren en de teg zal enkel nog buiten komen in weekends of bij goed weer en uiteraard bij meeting!
JDM 16'' wheels in het kleur gelijk ik ze altijd wou!

OEM Honda Acces integra R sport pedalen set! (naart schijnt laatste die er nieuw was)

engine demper en brake stopper

psw jdm soluide cover

dan nog is motor ruimte

verder heb ik ook nog een noeiwu set oem vloermattjes gekocht... en binne kort nog is iets bestellen bij all for honda!
voor de rest als alles goed gaat heb ik in de loop van volgende week men daily, een golf 2 diesel om het dagelijkse verkeer mee door te sleuren en de teg zal enkel nog buiten komen in weekends of bij goed weer en uiteraard bij meeting!
-
-
Re: itr-5742 ''update TEIN in the house''
vandaag de naar gerdy geweest en met volgende naar huis gekomen
TEIN superstreet kit met bijhorende TEIN edfc controller kit

aangezien ik nu als mecanieker bij hyundai werk mag ik aan mijn auto werken na men uren... dus zaterdag in de voormiddag werken en hopelijk kan ik in de namiddag deze monteren

TEIN superstreet kit met bijhorende TEIN edfc controller kit

aangezien ik nu als mecanieker bij hyundai werk mag ik aan mijn auto werken na men uren... dus zaterdag in de voormiddag werken en hopelijk kan ik in de namiddag deze monteren

Leuk speelgoed!
Heb die controller nu al zo'n 2x voorbij zien komen op het forum.. geen idee wat het is.. nog nooit van gehoord..
eens even gaan zoeken wat het precies is
*nieuwschierigheid* xd

Heb die controller nu al zo'n 2x voorbij zien komen op het forum.. geen idee wat het is.. nog nooit van gehoord..

-
thx ben juist bang als ik die controllers op de schokdemper gaan staan dat ik mijn mugen strutbar nie meer ga kunnen gebruiken!
hopelijk past men oem strut er wel mee samen!
V-tje integra wrote:thx ben juist bang als ik die controllers op de schokdemper gaan staan dat ik mijn mugen strutbar nie meer ga kunnen gebruiken!
Hmm jaa, das wel handig als dat zou passen! Uitproberen of het lukt. Succes ermee!

Wel erg leuk speelgoed, dempers handmatig instellen