ESidriver zegt hallo . . .
ESidriver zegt hallo . . .
Hallo allemaal!
Ik ben Bob en draai inmiddels al weer flink wat jaar mee in het Honda wereldje. Na mijn eerste Honda MB5 brommertje 20 jaar terug is het nooit meer een ander merk geweest.
Na een aantal Civics en CRX-en ben ik op een gegeven moment blijven hangen bij de CRX DelSol. Inmiddels rij ik mijn 4e exemplaar en is er weinig wat meer plezier voor het geld geeft.
Het uiterlijk van de auto is zoals Honda het heeft bedoeld met hier en daar wat OEM accessoires. Motorisch hebben wat CTR en ITR delen voor wat meer oompfh gezorgd. Dagelijks rijdt ik op dit moment nog een EP2 Sport 30th Anniversary maar aanstaande maandag maakt die plaats voor een Satin Silver EP3.
Ik heb al heel wat sportieve Honda's gereden maar de EP3 heeft destijds indruk gemaakt . . . Oh voor het sentiment heb ik nog een tweewieler: een MBX80.
Als de EP3 voor de deur staat meldt ik me weer met foto's
Ik ben Bob en draai inmiddels al weer flink wat jaar mee in het Honda wereldje. Na mijn eerste Honda MB5 brommertje 20 jaar terug is het nooit meer een ander merk geweest.
Na een aantal Civics en CRX-en ben ik op een gegeven moment blijven hangen bij de CRX DelSol. Inmiddels rij ik mijn 4e exemplaar en is er weinig wat meer plezier voor het geld geeft.
Het uiterlijk van de auto is zoals Honda het heeft bedoeld met hier en daar wat OEM accessoires. Motorisch hebben wat CTR en ITR delen voor wat meer oompfh gezorgd. Dagelijks rijdt ik op dit moment nog een EP2 Sport 30th Anniversary maar aanstaande maandag maakt die plaats voor een Satin Silver EP3.
Ik heb al heel wat sportieve Honda's gereden maar de EP3 heeft destijds indruk gemaakt . . . Oh voor het sentiment heb ik nog een tweewieler: een MBX80.
Als de EP3 voor de deur staat meldt ik me weer met foto's
-
- Posts: 1466
- Joined: Fri Feb 27, 2009 12:35 pm
LCR wrote:Welkom,
MT50 FTW.......
Nee, neem dan de MTX.
Vandaag nog even bij mijn huisleverancier geweest. Verrassend genoeg kunnen er nog heel wat van de OEM accessoires geleverd worden. Gelijk maar een wensenlijstje achtergelaten.
Voor de grap nog even de prijs van een OEM velg opgevraagd ; beetje misselijk weer naar buiten gelopen.
Lol.
Een MBX reed ik ook, in mijn brommer tijd.
was niet helemaal een 80 meer.
ik had een 110cc cilinder op het 80cc blokje geschroeft, ging als de brandweer.
140km/h op z'n top.
natuurlijk was de politie het daar niet mee eens en moest ik hem, na toch ruim een jaar plezier, inleveren.
het was geen brommer zeiden ze.. pfffsssshhhh
kwaad was ik toen zeg.
afijn, leuk dat je een EP3 hebt aangeschaft.
welkom
Een MBX reed ik ook, in mijn brommer tijd.
was niet helemaal een 80 meer.
ik had een 110cc cilinder op het 80cc blokje geschroeft, ging als de brandweer.
140km/h op z'n top.
natuurlijk was de politie het daar niet mee eens en moest ik hem, na toch ruim een jaar plezier, inleveren.
het was geen brommer zeiden ze.. pfffsssshhhh
kwaad was ik toen zeg.
afijn, leuk dat je een EP3 hebt aangeschaft.
welkom
iVTEC-fab wrote:Lol.
Een MBX reed ik ook, in mijn brommer tijd.
was niet helemaal een 80 meer.
ik had een 110cc cilinder op het 80cc blokje geschroeft, ging als de brandweer.
140km/h op z'n top.
natuurlijk was de politie het daar niet mee eens en moest ik hem, na toch ruim een jaar plezier, inleveren.
het was geen brommer zeiden ze.. pfffsssshhhh
kwaad was ik toen zeg.
afijn, leuk dat je een EP3 hebt aangeschaft.
welkom
Ik heb deze ook maar op motorkenteken gezet . . . samen met de oldtimerverzekering en vrijstelling van wegenbelasting lekker goedkoop.
En bedankt voor de ontvangst allemaal.