
Naam : Jochem
Woonomgeving: Randstad
Auto: Honda Integra Type R (DC5, '02) - Championship White
==================== Mods [Updated March 2012] ====================
Performance / Engine bay:
- Tegiwa Airbox
- OEM throttle body ( J's Racing 70mm soon )
- OEM Intake ( RBC Intake soon )
- OEM gasket (Thermal gasket soon )
- Buddyclub Race header
- Mugen B-pipe
- Mugen twinloop exhaust system
- Energy suspension black engine-mount inserts
- NGK Iridium BKR7EIX Plugs
- Mugen oil cap & reservoir sock
- Fuchs Titan Race Pro S 5W-40
Transmission:
- Torque induction-type Helical LSD
- Buddyclub shortshifter
- Honda MTF III
Suspension / Handling:
- MacPherson strut/Double wishbone
- Cusco front strut brace
- Cusco rear body brace
- D2 Rear camber arms
- Eibach front camber bolts
- Fast Road Setup
Wheels / Brakes:
- Team dynamics pro race 1.2 wheels in black with Hankook RS2 215/45/17
- Hankook Ventus RS2 215/45/R17
- Red Muteki Tapered nuts (rechtconisch)
- Front & rear Ferodo DS2500 brake pads
- Motul RBF 600 DOT 5.1 brake fluid
Exterior:
- H7 Xenon 6000k
- Colored fold-in electric door mirrors
- UV cut glass
- Wing type rear spoiler
- Buddy Club Racing Carbon Fibre Bonnet
- Privacy glass
- Rear wiper
- Wind deflectors
Interior:
- Climate Control Air-Conditioning
- Start Button
- Parcel Shelf
- JVC KD-AVX11 CD/Dvd player
- ALPINE Type G Speakers
- Skunk2 gearknob
- Black Recaro seats


Hey all,
Ik ben Jochem, 26 jaar en kom uit de randstad. Werkende in de logistiek.
Ik ben mij rond de winter van 2010 gaan concentreren op de DC5 na gereden te hebben in de DC2 van een maat van mij. Ik vond dit een zeer aangename ervaring en ging mij verdiepen in de historie van de Integra. Waarbij het volgende verhaal hoort,
ik had nog nooit eerder in een Honda gereden met VTEC motor dus was toen aardig onder de indruk! Ik nam het besluit om voor de DC2 te gaan sparen en deze ergens begin 2011 te importeren. De liefde was er dus maar toch ging ik verder kijken en kwam dus uit bij de laatste generatie van de Integra op internet. Ik had zelden eerder zo'n mooi model gezien in mijn leven, wat een prachtauto is dit zeg. Ik vond het dus een mooi besluit om door te sparen voor de DC5.
Rond eind Augustus was het zover gekomen, ik kreeg de mogelijkheid om deze mooie maar ook kwalitatieve DC5 te kopen en heb dat dus gedaan :roll:. Heb ruim 10 maanden zonder auto gezeten maar dat was het dubbel en dwars waard!
Hopelijk bevallen de foto's want heb er zelf nog niet echt wat kunnen maken. Aantal pk's is nog onbekend
Plannen :
- Rbc+gasklep installeren voor kpro mapping
- grote beurt
- wielkasten roestvrij maken
- schroefset
Done :
- Ontbrekende raamlijst bevestigd (linksvoor)
- Alle custom stickers eraf
- Bodemplaat getectyleerd (05-10-2011)
- Fast road setup met D2 rear camber arms en Eibach camber bolts ( 25-02-2012 )
- NGK Iridium BKR7EIX Plugs vervangen voor oude Iridium plugs ( 09-02-2012 )
- OEM wielmoeren vervangen voor rechtconische Muteki moeren, ( 03-03-2012 )
- Tegiwa Airbox gemonteerd ( 10-03-2012 )
- Rondom lak gepolijst ( 24-03-12 )