Evenv oorstellen: Lucas - Type-R 2015 (FK2)
-
- Posts: 695
- Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm
Hoi Allemaal,
Zo, deze maar eens even onder het stof vandaan halen. Na veel wikken
en wegen besloten om de FN2 voorlopig te houden. De plannen voor de
NSX zijn er nog steeds, maar deze zijn voorlopig (3 jaar) uitgesteld.
Dit brengt mij op het punt dat ik de FN2 onder handen ga nemen. Het
blijft onze "familie-auto", maar ik wil hem serieus sneller maken. Het geld
dat al gereserveerd was voor de NSX gaat voor een aanzienlijk deel in de
FN2 zitten.
Ik heb wat e-mails uitstaan en wacht op wat prijsopgaven van diverse
leveranciers. Zodra ik defintieve keuzes heb gemaakt, laat ik het
uiteraard weten.
Om een idee te geven, de ondergrens waar ik voor ga is 300pk. 8)
Lijstje met recente updates:
- Sparco gordels
- Goodrich stalen remleidingen
- Carbon Lorraine CS6 remblokken
Ik heb een redelijke fotorapportage gemaakt over hoe de Sparco's in een FN2 te krijgen zonder al te veel "gekke" aanpassingen. Ik zal deze een dezer dagen in het Techniek gedeelte plaatsen.
Zo, deze maar eens even onder het stof vandaan halen. Na veel wikken
en wegen besloten om de FN2 voorlopig te houden. De plannen voor de
NSX zijn er nog steeds, maar deze zijn voorlopig (3 jaar) uitgesteld.
Dit brengt mij op het punt dat ik de FN2 onder handen ga nemen. Het
blijft onze "familie-auto", maar ik wil hem serieus sneller maken. Het geld
dat al gereserveerd was voor de NSX gaat voor een aanzienlijk deel in de
FN2 zitten.
Ik heb wat e-mails uitstaan en wacht op wat prijsopgaven van diverse
leveranciers. Zodra ik defintieve keuzes heb gemaakt, laat ik het
uiteraard weten.
Om een idee te geven, de ondergrens waar ik voor ga is 300pk. 8)
Lijstje met recente updates:
- Sparco gordels
- Goodrich stalen remleidingen
- Carbon Lorraine CS6 remblokken
Ik heb een redelijke fotorapportage gemaakt over hoe de Sparco's in een FN2 te krijgen zonder al te veel "gekke" aanpassingen. Ik zal deze een dezer dagen in het Techniek gedeelte plaatsen.
Deus Ex Machina!
unicorn wrote:@jo&: ja ik heb voor een bevestigingsmethode gekozen waarbij de gordels aan de ISO fix gemonteerd kunnen worden. Ik zal de "handleiding" in het technische gedeelte plaatsen.
@Laurenz en Christopher: details volgens snel genoeg, nog even geduld :wink:
@ unicorn: Moet de harnass niet gekruist worden achterin? Bij Takata's moet dit wel staat zelfs in de handleiding..