CyRaX....ITR --> ** Nieuwe Recaro's **
-
Zojuist aangeschaft: 2 nieuwe OEM Recaro's...... :wink:
Voorbeeld foto......en de aangeschafte zijn nog netter:
Nou ok.....bijna nieuw. Het zijn 2 stoelen die echt 0% inzakking hebben, geen scheuren, gaten, verzakking of verkleuring.
Binnenkort krijgen ze een goede schoonmaakbeurt van een forum-bekende....en dan post ik wel foto's.......... :roll:
Voorbeeld foto......en de aangeschafte zijn nog netter:

Nou ok.....bijna nieuw. Het zijn 2 stoelen die echt 0% inzakking hebben, geen scheuren, gaten, verzakking of verkleuring.
Binnenkort krijgen ze een goede schoonmaakbeurt van een forum-bekende....en dan post ik wel foto's.......... :roll:
mr. X wrote:Als je goed kijkt moet een van die twee stoelen op het zitvlak aan de voorzijde een minimale beschadeging hebben dankzij mijops:
Dat zijn echt de mooiste stoelen (op mijn gele na natuurlijk :razz: ) die ik tot nu toe ben tegen gekomen.
Je krijgt morgen een PM terug!
Thnx.....ik spreek je binnenkort.... :wink:
- Gaskleppie
Als ik me niet vergis zaten ze eerder tegen de 15 kg per stuk.
Dacht zelfs 17.5 kg met rails.
Heb ze hier ook los staan dus zal ze eens op de weegschaal zetten.
CyRaX, je krijgt nog steeds een berichtje van me maar is er nog niet van gekomen. Ga er maar van uit dat het kan overigens. Beetje druk met alles en binnenkort jarig. Bleah...
Dacht zelfs 17.5 kg met rails.
Heb ze hier ook los staan dus zal ze eens op de weegschaal zetten.
CyRaX, je krijgt nog steeds een berichtje van me maar is er nog niet van gekomen. Ga er maar van uit dat het kan overigens. Beetje druk met alles en binnenkort jarig. Bleah...
Re: CyRaX....ITR --> ** Nieuwe Recaro's **
Zo, dat is een hele tijd geleden en er is veel gebeurt.
Ik heb de ITR nog. Ook heb ik een ee9 volledig opgeknapt en terug naar OEM gebracht.
Heb ook nog een tijd in een b18c eg op het circuit gereden.
Na erg veel plezier te hebben gehad met alle Honda's is er helaas geen tijd meer voor de hobby.
Ik werk nu gemiddeld 14 uur per dag en in het weekend wil het vrouwtje aandacht. Dus; alle Honda's staan te koop.
De eerste is reeds verkocht en ik hoop binnenkort de rest ook te verkopen.
Uiteraard gaat er wel iets voor terugkomen, echter geen Honda.
Dit omdat ik van mening ben dat Honda niet echt spannende wagens meer maakt.
Na lang zoeken ben ik bij BMW terecht gekomen en heb besloten om een M aan te schaffen....zie hieronder.

Uiteraard heb ik nog steeds een Honda hart, en zal hier voorlopig nog actief zijn.
Zodra de 1M er is (na verkoop van de Honda's) zal ik verse foto's plaatsen.
Tot zover!
Ik heb de ITR nog. Ook heb ik een ee9 volledig opgeknapt en terug naar OEM gebracht.
Heb ook nog een tijd in een b18c eg op het circuit gereden.
Na erg veel plezier te hebben gehad met alle Honda's is er helaas geen tijd meer voor de hobby.
Ik werk nu gemiddeld 14 uur per dag en in het weekend wil het vrouwtje aandacht. Dus; alle Honda's staan te koop.
De eerste is reeds verkocht en ik hoop binnenkort de rest ook te verkopen.
Uiteraard gaat er wel iets voor terugkomen, echter geen Honda.
Dit omdat ik van mening ben dat Honda niet echt spannende wagens meer maakt.
Na lang zoeken ben ik bij BMW terecht gekomen en heb besloten om een M aan te schaffen....zie hieronder.

Uiteraard heb ik nog steeds een Honda hart, en zal hier voorlopig nog actief zijn.
Zodra de 1M er is (na verkoop van de Honda's) zal ik verse foto's plaatsen.
Tot zover!
Re: CyRaX....ITR --> ** Nieuwe Recaro's **
Jammer, maar Damn wat een mooie keuze!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!