FN2 tellerpaneel gepolijst

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
Ralf-ttt

FN2 tellerpaneel gepolijst

Post by Ralf-ttt »

Veel voorkomend problem bij de laatste Civic, een bekrast tellerpaneel. Als detailer in hart en nieren kun je hier max 30 minuten aan blootgesteld worden.

Met een flesje PlastX van Meguiar's , een foam pad en een wattenstokje ongeveer een uur bezig geweest maar wel met resultaat!

Ervoor:

Image

Erna:

Image
Image

Uitwrijven met een hoogpolige MF

Tip van McShine: De blauwe Microvezel dweil van de Action kost nog geen euro, en werkt net zo goed als een Meguiar's of Poorboy's Microvezel doekje. Heeft een laagpolige kant (voor polishes) en een hoogpolig
e kant (Waxen en glazes)
Arno

Post by Arno »

Wat ik me dan afvraag is.... hoe komen die krassen daar?! Wie zit er nou aan de tellerplaat :-?
Ralf-ttt

Post by Ralf-ttt »

Ik heb geen idee. Zo kocht ik de auto.
ChristopheR

Post by ChristopheR »

Heb ik ook een tijdje geleden gedaan met een gsm scherm polish en wattenstaafje. Is idd een vermoeiend werkje!
Ralf-ttt

Post by Ralf-ttt »

Maar het loont zich wel. Ik vind het zelfs mooier nu omdat dat blauw nu weg is, nu heb je echt een diepzwart glanzend paneel, dat bij de rest van de schermpjes past.

Maar tis niet iets wat je in 5 minuten voor elkaar krijgt.
sigur

Post by sigur »

Zo dat ziet er weer super uit, daar heb ik zelf het geduld niet voor.
VTEClover

civic

Post by VTEClover »

Geen iets betere beschrijving hoe je het doet??? waarvoor dient het wattenstaafje bij gebruik???
grtz
Ralf-ttt

Post by Ralf-ttt »

Ja hoor, ik gebruik een Meguiars Foam pad om de plast-x aan te brengen. 3 druppels ter grootte van een 20 cent stuk. Dan uitwijven totdat het product helder wordt. Dit herhalen (Ikzelf heb dat 2 keer herhaald) , het wattenstaafje gebruik je om in de hoeken te komen, met de pad lukt dat eenvoudigweg niet. Dan afnemen met een microvezeldoek.
Locked