maar een verlies van 21% is niet normaal en klopt niet.
Heb je ook argumenten of roep je maar wat?
21% verlies voor alleen de bak en wielen tov een vlakke weg is idd te hoog, maar we hebben het hier niet over een vlakke weg maar over 2 rollen waar de wielen diep tussen geklemd zitten.
Verder reken jij even snel 21% uit omdat jij de piekvermogens als uitgangspunt neemt. En dat is juist wat me aan andere banken stoort. Andere banken nemen bv een vaste 15% verlies bovenop het gemeten vermogen. Maar wat doen verliezen? Die nemen logaritmisch toe naarmate de toeren stijgen. De MAHA bank is 1 van de weinige die de verliesmeting ook daadwerkelijk meet en dat op het gemeten vermogen zet.
Niks berekenen, maar gewoon meten waardoor je niet zo'n belachelijk hoog koppel krijgt. Dat is namelijk weer het gevolg van verliezen berekenen ipv meten. Maargoed, hoge koppel waarden stoort niemand zich aan.....
We hebben deze dag gedaan met een redelijk aantal auto's en het enige wat echt opviel is dat je kon concluderen dat deze bank niet liegt!